عنوان فارسی مقاله:نقش واسطهای تصویر شرکت بر شیوههای مسئولیت اجتماعی خرده فروش و شهرت سازمانی یک شرکت زنجیرهای فست فود
چکیده
هدف از این مطالعه بررسی نقش میانجی تصویر شرکتی بر تأثیر فعالیتهای مسئولیت اجتماعی شرکتی خردهفروشان (CSR) یک برند زنجیرهای فست فود و شهرت سازمانی آن است. این مطالعه از ابعاد CSR خردهفروش استفاده کرد. این مطالعه بر روی ذینفعان خارجی (مشتریان) برند فست فود X در دره کلانگ متمرکز شد. برای هدایت مطالعه از نظریه تبادل اجتماعی استفاده شد. در این مطالعه از روشهای کمی (پیمایشی) استفاده شده است که به موجب آن ۱۵۰ پرسشنامه معتبر آنلاین بین مشتریان در پتالینک جایا جمعآوری شد و با استفاده از مدلسازی معادلات ساختاری حداقل مربعات جزئی (Smart-PLS 4.0) تجزیه و تحلیل شد. یافتهها نشان داد که فعالیتهای بشردوستانه، احترام به محیطزیست و احترام به مصرفکنندگان با تصویر شرکت رابطه مثبت و معناداری دارند و تصویر شرکت نیز با شهرت شرکت رابطه مثبت و معناداری دارد. علاوه بر این، یک اثر واسطهای معنادار تصویر شرکت بر رابطه بین شیوههای CSR (احترام به مصرفکنندگان، احترام به محیطزیست، فعالیتهای بشردوستانه) و شهرت شرکت وجود دارد. نتیجه گیری، مفاهیم و پیشنهادات برای مطالعات آینده نیز مورد بحث قرار گرفت.
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.