عنوان فارسی مقاله:روابط فرااجتماعی با موسیقی دان ها
چکیده
با توسعهی تحقیقات گسترده در خصوص توسعهی روابط فرااجتماعی (PSR)، این مطالعه به بررسی مطالعهی رابین و هافس (۱۹۸۷) در خصوص این که چگونه ارتباطات موجب ایجاد نزدیکی و روابط بین مخاطبان میشود. مطالعه حاضر مدل روبن و مک هه را در ارتباط بی نظیری که مصرف کنندگان با نوازندگان مورد علاقه خود احساس میکنند به کار برد. مدل سازی معادلات ساختاری نشان میدهد که این روابط برون مرزی با نوازندگان با آنچه در گذشته با شخصیتهای رسانهای سنتیتر دیده میشود متفاوت است. این مدل تأیید میکند که طرفداران موسیقی با روابط موسیقیدانان روابط متفرقه برقرار میکنند و همچنین یافتههای قبلی را تقویت میکنند که قرار گرفتن در معرض پیش بینی کننده قدرتمند جذب است. این نتایج توجیهی را برای گسترش انتظارات نظری از روابط فرااجتماعی با نوازندگان و موسیقی دان ها ارائه میدهد.