light box
امتیاز 2.65 روابط فرااجتماعی با موسیقی دان ها">

نوع فایل : word
تعداد صفحات : 19
تعداد کلمات : 8300
مجله : The Journal of Social Media in Society
انتشار : 2019
ترجمه ی متون جدول : ترجمه شده است
درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است
منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است
کیفیت ترجمه : طلایی
فونت ترجمه : ب نازنین 12
دسته بندی :
برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

 عنوان فارسی مقاله:روابط فرااجتماعی با موسیقی دان ها

 چکیده

با توسعه‌ی تحقیقات گسترده در خصوص توسعه‌ی روابط فرااجتماعی (PSR)، این مطالعه به بررسی مطالعه‌ی رابین و هافس (۱۹۸۷) در خصوص این که چگونه ارتباطات موجب ایجاد نزدیکی و روابط بین مخاطبان می‌شود. مطالعه حاضر مدل روبن و مک هه را در ارتباط بی نظیری که مصرف کنندگان با نوازندگان مورد علاقه خود احساس می‌کنند به کار برد. مدل سازی معادلات ساختاری نشان می‌دهد که این روابط برون مرزی با نوازندگان با آنچه در گذشته با شخصیت‌های رسانه‌ای سنتی‌تر دیده می‌شود متفاوت است. این مدل تأیید می‌کند که طرفداران موسیقی با روابط موسیقیدانان روابط متفرقه برقرار می‌کنند و همچنین یافته‌های قبلی را تقویت می‌کنند که قرار گرفتن در معرض پیش بینی کننده قدرتمند جذب است. این نتایج توجیهی را برای گسترش انتظارات نظری از روابط فرااجتماعی با نوازندگان و موسیقی دان ها ارائه می‌دهد.

 

 

TITLE: Parasocial Relationships with Musicians

Extending research on the development of parasocial relationships (PSR), the present study fits into a long line of research beginning with Rubin and McHugh’s (1987) seminal work investigating the how communication, liking, and intimacy interact as audiences form relationships with mediated characters. The current study applied Ruben and McHugh’s model to the unique connection consumers feel with their favorite musicians. Structural equation modeling reveals that these parasocial relationships with musicians differ from those previously found with more traditional media characters. The model confirms that music fans develop parasocial relationships with musicians, as well as reinforce previous findings that exposure is a powerful predictor of attraction. The results provide justification for extending the theoretical expectations of parasocial relationships to musicians.

    ثبت دیدگاه

      • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
      • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
      • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

    محصولات مشابه
    بررسی فاکتور های مهم و حیاتی موفقیت در اتخاذ مدیریت دانش: یک مقاله مروری
    خـریـد محـصـول
    بررسی اهمیت و کاربرد فرهنگ سازمانی در در بهبود مدیریت کیفیت جامع در محیط دانشگاه
    خـریـد محـصـول
    توسعه مدل مدیریت سنجه شناسی و اندازه گیری از طریق تکنیک های تحلیل سلسله مراتبی
    خـریـد محـصـول
    بررسی خصوصیات ساختار سازمانی در ارتباط با استراتژی تلفیقی رقابتی
    خـریـد محـصـول
    نقد برابری و عدالت سلامت بازاریابی اجتماعی: مداخلات بر چه زمینه ای تأثیر می‌گذارند؟
    خـریـد محـصـول
    بررسی چارچوب ارزش های رقابتی در فرهنگ تولید و سازمانی
    خـریـد محـصـول
    ادغام و یکپارچه سازی خروجی های نامناسب و متغیر های کنترل ناپذیر در تحلیل پوششی داده ها
    خـریـد محـصـول
    ارزیابی روشهای شناسایی نقاط داغ برای جاده‌های شهری
    خـریـد محـصـول
    شناسایی نقاط سیاه مبتنی بر شدت آسیب: ارزیابی روش در شهرداری هجیرینگ
    خـریـد محـصـول
    ارزیابی و اعتبار آماری روشهای شناسایی نقاط سیاه
    خـریـد محـصـول
    ثبت اختراع یا انتشار مقاله

    ثبت اختراع یا انتشار مقاله کدام اول باید انجام شود؟ پژوهشگران منابع مالی و غیر مالی بسیاری را صرف انجام تحقیقات و پژوهش ها میکنند و امکان دارد تعدادی از آنها تبدیل به دستاوردها و فناوری های نو گردد. محققان این نتایج را به سرعت در مقالات علمی ملی و بین المللی منتشر و به آن افتخار میکنند. اما باید مد نظر داشت، چنانچه دستاورد پژوهشی امکان تبدیل شدن به یک محصول یا فرآیند قابل استفاده و تولید در صنعت را داشته باشد، هر گونه انتشار عمومی از جمله مقاله باعث از دست رفتن شرط جدید بودن و در نتیجه عدم امکان ثبت فناوری به عنوان اختراع خواهد شد.

    در نتیجه محققان و پژوهشگران باید پیش از هرگونه افشاء عمومی آن دسته از نتایج تحقیقاتی که شرایط ثبت اختراع را دارا می باشد به صورت اظهارنامه اختراع در اداره مربوطه ثبت و سپس نسبت به انتشار آنها اقدام کنند. امکان دارد مراحل ثبت اختراع چندین ماه به طول بیانجامد که انتشار مقاله (و مانند آن) پس از تاریخ ثبت اظهارنامه اختراع مشکلی را در فرآیند ثبت اختراع بوجود نمی آورد.

    از آنجا که برخی دستاورد ها مانند روشهای تشخیص بیماری و نوآوری های مدیریتی قابلیت ثبت اختراع بین المللی و ملی را ندارند، محققان بدون نگرانی میتوانند انتشار در مقالات داخلی و خارجی را به عنوان اولین گزینه جهت کسب افتخار دست یابی به این قبیل پژوهشها انتخاب کنند.

    برو بالا