light box
امتیاز 2.65 مدیریت دانش به عنوان راهبردی برای مدیریت آموزش در دانشگاه پژوهشی">

نوع فایل : word
تعداد صفحات : 11
تعداد کلمات : 2500
مجله : Social and Behavioral Sciences
انتشار : 2015
ترجمه ی متون جدول : ترجمه شده است
درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است
منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است
کیفیت ترجمه : طلایی
فونت ترجمه : ب نازنین 12
دسته بندی :
برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

 عنوان فارسی مقاله:مدیریت دانش به عنوان راهبردی برای مدیریت آموزش در دانشگاه پژوهشی

 چکیده

مقاله حاضر به بررسی اثبات تغییرات در دانشگاه کلاسیک هنگام تبدیل مدل لیبرال آن به مدل عمل گرا در جامعه دانش مدرن می‌پردازد. محتوی مدل عمل گرا (تجاری سازی دانش، بازار آموزش، رقابت‌ها) در برابر مدل کلاسیک آن قرار دارد. از این روی، تشریح معیارهای دانشگاه کلاسیک نیاز است. فرهنگ شرکتی به عنوان یک معیار جدید در نظر گرفته می‌شود. هدف فرهنگ شرکتی، شکل دهی به حرفه و فردی است که مربوط به جامعه دانش مدرن است. از این روی، دانشگاه پژوهشی مدرن هنوز از ایده سنتی دانشگاه کلاسیک در شرایط جامعه (دانش) اطلاعات استفاده می‌کند. دوما، راهبرد جدید برای مدیریت آموزش در دانشگاه پژوهشی، مدیریت دانش است. سوما، فرهنگ شرکتی دانشگاه پژوهشی می‌تواند مکمل معیارهای کلاسیک دانشگاه و گرایش مدرن به سمت بازار و تجاری سازی آموزش باشد. محتوی خاص فرهنگ شرکتی به عنوان یک معیار جدید دانشگاه، مربوط به شرایط جامعه دانش یا اطلاعات است. فرهنگ شرکتی دانشگاه پژوهشی نه تنها قدرت رقابتی در حرفه، بلکه در رابطه با ویژگی‌های معنوی و اخلاقی فراهم می‌کند.

TITLE:Knowledge management as a strategy for the administration of education in the Research University

 

    ثبت دیدگاه

      • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
      • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
      • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

    محصولات مشابه
    اثرات اینترفرون آلفا و درمان سیکلوسپورین به طور جداگانه و به صورت ترکیبی
    خـریـد محـصـول
    راهنمای ایمنی جاده، راهنمایی برای متخصصان، مدیریت ایمنی جاده، سیستم مدیریت ایمنی
    خـریـد محـصـول
    ساختار کریستال یا بلورین دومین اتصال RNA پروتئین نوکلئوکپسید SARS-CoV-2
    خـریـد محـصـول
    اثر روش‌های سنتز بر روی کارایی کاتالیزورهای سه راهه Pt + Rh/Ce0.6Zr0.4O2
    خـریـد محـصـول
    کاتالیزورهای سه راهه xZr1−xO2/Al2O3 Pd/Ce جدید تولید شده با میکرو امولسیون
    خـریـد محـصـول
    تثبیت محلول‌های جامد CeO2-ZrO2 با ساختار نانو با افزایش AL2O3
    خـریـد محـصـول
    اثر ضد میگرنی Δ۹-تتراهیدروکانابینول در موش صحرایی ماده
    خـریـد محـصـول
    کانابیدیول یک روش درمانی بالقوه برای بعد عاطفی-انگیزشی درد پس از عمل
    خـریـد محـصـول
    حساسیت مختص به گونه به تشنج‌های ناشی از مصرف ماری جوانا
    خـریـد محـصـول
    بهینه ساز بادبان ماهی: یک الگوریتم فراابتکاری الهام گرفته از طبیعت جدید
    خـریـد محـصـول
    ثبت اختراع یا انتشار مقاله

    ثبت اختراع یا انتشار مقاله کدام اول باید انجام شود؟ پژوهشگران منابع مالی و غیر مالی بسیاری را صرف انجام تحقیقات و پژوهش ها میکنند و امکان دارد تعدادی از آنها تبدیل به دستاوردها و فناوری های نو گردد. محققان این نتایج را به سرعت در مقالات علمی ملی و بین المللی منتشر و به آن افتخار میکنند. اما باید مد نظر داشت، چنانچه دستاورد پژوهشی امکان تبدیل شدن به یک محصول یا فرآیند قابل استفاده و تولید در صنعت را داشته باشد، هر گونه انتشار عمومی از جمله مقاله باعث از دست رفتن شرط جدید بودن و در نتیجه عدم امکان ثبت فناوری به عنوان اختراع خواهد شد.

    در نتیجه محققان و پژوهشگران باید پیش از هرگونه افشاء عمومی آن دسته از نتایج تحقیقاتی که شرایط ثبت اختراع را دارا می باشد به صورت اظهارنامه اختراع در اداره مربوطه ثبت و سپس نسبت به انتشار آنها اقدام کنند. امکان دارد مراحل ثبت اختراع چندین ماه به طول بیانجامد که انتشار مقاله (و مانند آن) پس از تاریخ ثبت اظهارنامه اختراع مشکلی را در فرآیند ثبت اختراع بوجود نمی آورد.

    از آنجا که برخی دستاورد ها مانند روشهای تشخیص بیماری و نوآوری های مدیریتی قابلیت ثبت اختراع بین المللی و ملی را ندارند، محققان بدون نگرانی میتوانند انتشار در مقالات داخلی و خارجی را به عنوان اولین گزینه جهت کسب افتخار دست یابی به این قبیل پژوهشها انتخاب کنند.

    برو بالا