عنوان فارسی مقاله:آموزشگری(پداگوژی) آزاد چیست؟ شناسایی وجوه مشترک
چکیده
آموزش باز توسط طرفداران به عنوان توسعه امیدوارکننده منابع آموزشی باز مطرح شده است زیرا شامل تغییر از دسترسی منابع به تأثیر آموزش است. جذابیت این اصطلاح همراه با وعده آن برای ایجاد نوآوری بیشتر در آموزش و پرورش باعث استفاده گسترده از آن در کنفرانس ها و نشریات شده است. با این حال ، با افزایش محبوبیت این مفهوم ، بحث قابل توجهی در مورد معنی آن نیز برانگیخته است. به عنوان مثال ، آموزش باز چگونه از سایر روشهای آموزشی مانند انتقادی یا فرهنگی متمایز است؟ عمل آموزش باز به چه معناست؟ بدون درک روشنی از معنای آن ، ایجاد یک بنیان تحقیقی مستحکم که بتوان در مورد تأثیر رویکردهای آموزشی باز ادعا کرد ، دشوار است. بر این اساس ، این مقاله استدلال می کند که بحث کنونی نیاز به توسعه چارچوب های تحلیلی قوی به منظور ایجاد مجموعه ای منسجم از تحقیقات را که می تواند برای پیشرفت آن به عنوان زمینه مطالعه مورد استفاده قرار گیرد ، نشان می دهد. برای انجام این کار ، نویسندگان ادبیات را مرور کرده و ویژگیهای مشترک آن را مشخص می کنند. نویسندگان سپس چارچوبی پنج قسمتی را پیشنهاد می کنند که پایداری طولانی مدت آموزش باز را تشویق می کند.
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.