بررسی الگوهای سرمایه گذاری نسل Z و نگرش آن‌ها به سبز بودن (محیط زیست)

نوع فایل : word

تعداد صفحات ترجمه تایپ شده با فرمت ورد با قابلیت ویرایش : 26

تعداد کلمات : 8700

مجله : sustainability

انتشار : 2023

ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است

درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است

منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است

کیفیت ترجمه : طلایی

فونت ترجمه : Bنازنین 12

تاریخ انتشار
5 فوریه 2024
دسته بندی
تعداد بازدیدها
4257 بازدید
89,000 تومان

عنوان فارسی مقاله:بررسی الگوهای سرمایه گذاری نسل Z و نگرش آن‌ها به سبز بودن (محیط زیست)

 چکیده

 فناوری مالی به سرعت در حال توسعه است و صنعت مالی را در دسترس تر می‌کند و مشارکت سرمایه گذاران را در فرآیند سرمایه گذاری تشویق می‌کند. نسل Z که سطح بالایی از سواد دیجیتال، کنجکاوی و پذیرش نوآوری را دارد، تمایل دارد خیلی سریع تصمیم بگیرد و به سرعت مصرف کند. از سال ۲۰۰۷، تعداد مقالاتی که رفتار سرمایه‌گذاران را تحلیل می‌کنند، افزایش یافته است که بر اساس بینش‌های نظریه‌های مالی و روان‌شناختی است. هدف از این مطالعه اکتشافی، دسته‌بندی رفتار دانشجویان مورد بررسی بر اساس نوع سرمایه‌گذاری آنها و در عین حال ارزیابی تمایل آنها به انتخاب سرمایه‌گذاری سبز است. نظرسنجی مورد استفاده در تحلیل نه تنها با هدف جمع‌آوری داده‌ها انجام می‌شود، بلکه دانشجویان را در مورد اهمیت خودآگاهی انتقادی و شناسایی احساسات آنها برای تصمیم‌گیری منطقی و مسئولانه برای سرمایه‌گذاری و در عین حال ایجاد یک سرمایه‌گذار مسئول که می‌داند که سرمایه‌گذاری نه تنها راهی برای کسب بازدهی است، بلکه می‌تواند تأثیر مثبتی بر جهان با انتخاب سرمایه‌گذاری سبز بگذارد آموزش می‌دهد. این مطالعه نشان می‌دهد که دانشجویان در حال مطالعه تمایل زیادی به مشارکت در سبز کردن جهان دارند. با این حال، آن‌ها هنوز در به کار بردن مهارت‌های نظری خود مردد هستند و به احتمال زیاد به جای سرمایه گذاری واقعی، حمایت نظری برای سرمایه گذاری‌های سبز ارائه می‌دهند. پاسخ دهندگان بر اساس رفتار سرمایه گذاری بالقوه آنها گروه بندی می‌شوند. نسبت گروه‌ها با استفاده از استنتاج آماری با دقت ۹۵ درصد ارزیابی می‌شود که امکان پیشنهاد روش استخراج فواصل اطمینان برای هر تخمین گروه را فراهم می‌کند و بنابراین، تخمین‌ها را هم قابل اعتماد و هم به عنوان تخمین‌های آماری در دسترس قرار می‌دهد.

 

 

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

Title: Exploring Generation Z’s Investment Patterns and Attitudes towards Greenness

Abstract

 Financial technology is quickly developing, making the financial industry more accessible and encouraging individual investor engagement in the investing process. Generation Z, characterised by a high level of digital literacy, curiosity, and receptivity to innovation, tends to very quickly make decisions and rapidly consume. Since 2007, there has been an increase in the number of articles analysing investor behaviour, drawing on insights from financial and psychological theories. The purpose of this exploratory study is to categorise the behaviour of students surveyed by the type of their investments, while at the same time assessing their willingness to choose green investments. The survey used in the analysis not only aims at collecting data but also educates students on the importance of critical self-awareness and the identification of their emotions to make rational, responsible investment decisions and, at the same time, to form a responsible investor who understands that investing is not only a way to earn a return but also can make a positive impact on the world when green investments are chosen. This study shows that studying students tend to be very rational and interested in contributing to greening the world; however, they are still hesitant to put their theoretical skills into practise and are more likely to provide theoretical support for green investments rather than actually invest. Respondents are grouped according to their potential investment behaviour. The proportions of groups are assessed using statistical inference with a precision of 95% that allowed to propose the method of deriving confidence intervals for each group estimation and, thus, making estimates both reliable and available as statistical estimations.