عنوان فارسی مقاله:تأثیر مدیریت دانش بر روی مدیریت ارتباط با مشتری: یک مطالعه موردی از صنایع فست فود در اردن
چکیده
هدف این مقاله بررسی رابطه بین دانش، مدیریت دانش و مدیریت ارتباط با مشتری میباشد. تأثیر مدیریت دانش بر روی مدیریت ارتباط با مشتری پایه و اساس این مقاله را شامل میشود. سیستمهای مدیریت دانش به صورت یکی از مهمترین سیستم اطلاعات مدیریتی میباشد که در طیف وسیعی از بخشهای تجاری مورد استفاده قرار میگیرد. مدیریت دانش یک تصویری کلی را در خصوص شیوه استفاده از دانش مشتری و توسعه یک رابطه نزدیک با آنها در اختیار میگذارد. این خود نقش معنی داری در توسعه مدیریت ارتباط با مشتری ایفا میکند. این مقاله به بررسی اثر رضایت مشتری، ck و اعتماد بر حفظ مشتری در صنایع فست فود اردن میپردازد. هدف این مطالعه، بررسی عوامل مؤثر بر سطح CR در صنایع غذایی فست فود در اردن است. در این مطالعه از پرسش نامه برای برسی ادراک مشتریان در خصوص عوامل فوق استفاده شده است. نتایج نشان داد که CK و اعتماد از عوامل مهم در پیش بینی رضایت مشتری است. نتایج نشان میدهد که رضایت مشتری نقشی مهم در CR ایفا میکند.
کلیه مقالات مرتبط را میتوانید در بخش ترجمه مقالات اقتصاد ملاحظه کنید.
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.