تاثیر پیام های نوآوری محصول بر قصد خرید محصولات ضروری

نوع فایل : word

تعداد صفحات ترجمه تایپ شده با فرمت ورد با قابلیت ویرایش : 21

تعداد کلمات : 8000

مجله : Journal of Innovation & Knowledge

انتشار : 2021

ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است

درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است

منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است

کیفیت ترجمه : طلایی

:

تاریخ انتشار
4 آگوست 2021
دسته بندی
تعداد بازدیدها
1156 بازدید
29,000 تومان

عنوان فارسی مقاله:تاثیر پیام های نوآوری محصول بر قصد خرید محصولات ضروری

 چکیده

  پیامهای نوآوری محصول چگونه قصد خرید را به تأخیر می اندازد؟ مطالعات کمی پاسخ این سوال را ارائه می دهند. این مطالعه با تکیه بر منابع تمرکز نظارتی و چارچوب بندی ، با هدف شناسایی مکانیسم روابط بین محتویات نوآوری محصول (به عنوان مثال ، پیشرفت عملکرد و افت قیمت) ، نقاط زمان مرجع (یعنی در گذشته و آینده نزدیک) ، و قصد خرید انجام  شد. سه آزمایش در زمینه وسایل نقلیه برقی (آزمایش ۱ و ۲) و صفحات خورشیدی خانگی (آزمایش ۳) در کره جنوبی در سال ۲۰۱۸ و ۲۰۱۹ انجام شده است. نتایج نشان می دهد که وقتی افراد  پیشگیری محور   در معرض پیام های متمرکز بر پیشگیری قرار می گیرند ، به عنوان مثال در مقایسه با پیام های متمرکز بر تبلیغات ، قصد آنها برای خرید محصولات فعلی ضعیف تر است. با این حال ، افراد ترویج گرا چنین تفاوت هایی را در قصد خرید خود نشان نمی دهند. علاوه بر این ، هنگامی که در معرض پیام های متمرکز بر ارتقاء قرار می گیرند ، مشارکت کنندگان ارتقاء گرا قصد خرید بالاتری دارند وقتی پیام به عنوان یک سود به جای یک عدم سوددهی تنظیم می شود. با این حال ، هنگامی که آنها در معرض پیام های متمرکز بر پیشگیری قرار می گیرند ، قصد خرید کمتری دارند وقتی پیام به عنوان یک ضرر مطرح می شود نه یک عدم ضرر. این مطالعه درک نظری نحوه و چگونگی واکنش متفاوت مصرف کنندگان به پیامهای نوآوری محصول را امکان پذیر می کند. همچنین چگونگی مدیریت استراتژیک پیامها در مورد پیامدهای نوآوری را روشن می کند(تاثیر پیام های نوآوری محصول).

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

Title: The influence of product innovation messages on the intention to purchase incumbent products

Abstract

 How do product innovation messages delay purchase intentions? Few studies offer answers to this question. Building on the literature of regulatory focus and framing effects, this study aims to identify the mechanism of the relationships among product innovation contents (i.e., performance advancements and price drops), reference time points (i.e., in the past and in the near future), and purchase intentions. Three experiments are conducted in the contexts of electric vehicles (Experiments 1 and 2) and household solar panels (Experiment 3) in South Korea in 2018 and 2019. The results indicate that when prevention-oriented individuals are exposed to prevention-focused messages, as compared to promotion-focused messages, their intentions to purchase incumbent products are weaker. However, promotion-oriented individuals do not exhibit such differences in their purchase intentions. Further, when exposed to promotion-focused messages, promotion-oriented participants have higher purchase intentions when the message is framed as a gain rather than a non-gain. However, when they are exposed to prevention-focused messages, prevention-oriented participants have lower purchase intentions when the message is framed as a loss rather than a non-loss. This study enables the theoretical understanding of how and why consumers respond differently to product innovation messages. It also sheds light onhow marketers must strategically manage the messages about innovation outcomes.