عنوان فارسی مقاله:تاثیر پیام های نوآوری محصول بر قصد خرید محصولات ضروری
چکیده
پیامهای نوآوری محصول چگونه قصد خرید را به تأخیر می اندازد؟ مطالعات کمی پاسخ این سوال را ارائه می دهند. این مطالعه با تکیه بر منابع تمرکز نظارتی و چارچوب بندی ، با هدف شناسایی مکانیسم روابط بین محتویات نوآوری محصول (به عنوان مثال ، پیشرفت عملکرد و افت قیمت) ، نقاط زمان مرجع (یعنی در گذشته و آینده نزدیک) ، و قصد خرید انجام شد. سه آزمایش در زمینه وسایل نقلیه برقی (آزمایش ۱ و ۲) و صفحات خورشیدی خانگی (آزمایش ۳) در کره جنوبی در سال ۲۰۱۸ و ۲۰۱۹ انجام شده است. نتایج نشان می دهد که وقتی افراد پیشگیری محور در معرض پیام های متمرکز بر پیشگیری قرار می گیرند ، به عنوان مثال در مقایسه با پیام های متمرکز بر تبلیغات ، قصد آنها برای خرید محصولات فعلی ضعیف تر است. با این حال ، افراد ترویج گرا چنین تفاوت هایی را در قصد خرید خود نشان نمی دهند. علاوه بر این ، هنگامی که در معرض پیام های متمرکز بر ارتقاء قرار می گیرند ، مشارکت کنندگان ارتقاء گرا قصد خرید بالاتری دارند وقتی پیام به عنوان یک سود به جای یک عدم سوددهی تنظیم می شود. با این حال ، هنگامی که آنها در معرض پیام های متمرکز بر پیشگیری قرار می گیرند ، قصد خرید کمتری دارند وقتی پیام به عنوان یک ضرر مطرح می شود نه یک عدم ضرر. این مطالعه درک نظری نحوه و چگونگی واکنش متفاوت مصرف کنندگان به پیامهای نوآوری محصول را امکان پذیر می کند. همچنین چگونگی مدیریت استراتژیک پیامها در مورد پیامدهای نوآوری را روشن می کند(تاثیر پیام های نوآوری محصول).
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.