مدیریت گرایی و پیامدهای آن برای هویت حرفه ای

نوع فایل : word

تعداد صفحات ترجمه تایپ شده با فرمت ورد با قابلیت ویرایش : 22

تعداد کلمات : 10000

مجله : Administration & Society

انتشار : 2021

ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است

درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است

منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است

کیفیت ترجمه : طلایی

:

تاریخ انتشار
13 دسامبر 2021
دسته بندی
تعداد بازدیدها
1201 بازدید
29,000 تومان

عنوان فارسی مقاله:مدیریت گرایی و پیامدهای آن برای هویت حرفه ای: تحلیل تطبیقی پزشکان عمومی و معلمان دوره متوسطه

 چکیده

  منابع مربوط به پیامدهای اصلاحات مدیریتی برای متخصصان خدمات عمومی، اغلب حرفه ها را به عنوان پدیده ای جهانی گرفته است که تحت تأثیر ناهمگونی بخشی قرار نمی گیرد. با این حال، با تمرکز بر دیدگاه‌های خود متخصصان، این مطالعه به شباهت‌ها و تفاوت‌های مهمی بین متخصصان دو حوزه – پزشکان عمومی و معلمان اشاره می‌کند. این یافته‌ها به ارزش‌های هویت حرفه‌ای تعالی، اخلاق و مشارکت که اصلاحات بر اساس آن‌ها انجام شد، و به ظرفیت گروه‌های حرفه‌ای مختلف برای توسعه استراتژی‌ها بر اساس این ارزش‌ها نسبت داده می‌شوند. پیشنهاد اینکه هویت حرفه ای خاص کلیدی است، شرایط و پیامدهای متفاوتی را برای معرفی شیوه های مدیریتی جدید ایجاد می کند(مدیریت گرایی و پیامدهای آن).

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

Title: Managerialism and Its Consequences for Professional Identity: A Comparative Analysis of GPs and Secondary School Teachers

Abstract

 Literature on the consequences of managerial reform for professionals in public services has often taken the professions as universal phenomenon, unaffected by sectoral heterogeneity. However, focusing on professionals’ own perspectives, this study notes important similarities and variations between professionals from two domains—GPs and teachers. The findings are attributed to professional identity values of excellence, ethics, and engagement, against which reforms were directed, and to the capacity of different professional groups to develop strategies based on these values. Suggesting that the professional identity of specific professions is key creates different conditions and consequences for introducing new management practices.