عنوان فارسی مقاله:مدیریت ارتباط با مشتری و وفاداری مشتری: بررسی نقش میانجی مدیریت فرآیند کسب و کار
چکیده
هدف از این مطالعه بررسی تاثیر مدیریت ارتباط با مشتری بر وفاداری مشتری (CL) در شرکت مخابرات اردن از طریق مدیریت فرآیند کسب و کار است. محقق از روش توصیفی تحلیلی برای بررسی نظرات اعضا استفاده می کند. نمونه تصادفی شامل (۳۶۷) کارگر از بخش های مختلف در سراسر کشور است. نتایج نشان می دهد که مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) تأثیر چشمگیری بر وفاداری مشتری و مدیریت فرآیند کسب و کار (BPM) دارد. علاوه بر این، BPM نقش حیاتی بین CRM و CL ایفا می کند. به نظر می رسد این مطالعه اولین مطالعه در اردن باشد که به طور تجربی رابطه غیر مستقیم بین مدیریت ارتباط با مشتری و وفاداری مشتری را از طریق مدیریت فرآیند کسب و کار بررسی می کند.
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.