عنوان فارسی مقاله:تأثیر هوش مصنوعی بر بازاریابی مهمان نوازی و گردشگری: بررسی موضوعات کلیدی و پرداختن به چالشها
چکیده
درک اینکه چگونه هوش مصنوعی (AI) بر عملکردهای سازمانی تأثیر میگذارد، به ذی نفعان کمک میکند تا برای انجام عملکردهای سازمانی آماده شده و از این پیشرفتها سود ببرند. این مطالعه با اتخاذ یک رویکرد گراندد تئوری، از سه مرحله به هم پیوسته (مصاحبههای عمیق، گروههای تمرکز و نظرسنجی مبتنی بر پرسشنامه) برای بررسی تأثیر هوش مصنوعی بر عملکرد بازاریابی هتلها استفاده میکند. نتایج ده روند مرتبط با سهم هوش مصنوعی در بازاریابی هتل را شناسایی میکنند که در چهار موضوع دستهبندی شدهاند. هوش مصنوعی فرآیندها و رویههای داخلی را با فعال کردن دادهها و محتوا بهعنوان کاتالیزور رقابتی، افزایش توانمندسازی کارکنان افزایش یافته و انجام شخصی سازی و سفارشی سازی انبوه، مهندسی مجدد میکند. هوش مصنوعی همچنین با تعیین بازگشت سرمایه بهبود پایداری؛ و جنبههای قانونی و اخلاقی حاکم در مورد استفاده از دادهها بر روابط با ذی نفعان تأثیر میگذارد.. هوش مصنوعی از شبکههایی که سازمانها به آنها تعلق دارند، با تمرکز و ادغام سازمانها و تغییر مدلهای توزیع، پشتیبانی میکند. هوش مصنوعی فرآیندها و خدمات مشتری را با درگیر کردن مراقبت از مشتری هوشمند و پیشبینیکننده و با استفاده از طراحی محصول و خدمات پیشبینیکننده و تقویتشده تغییر میدهد. این مطالعه تغییراتی را نشان میدهد که هوش مصنوعی احتمالاً در بازاریابی مهماننوازی و گردشگری ایجاد میکند، یک دستور کار تحقیقاتی ایجاد میکند و نتایج از اهمیت زیادی برای متخصصان دانشگاهی و صنعتی برخوردار است.
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.