نقش واسطه‌ای تصویر شرکت بر شیوه‌های مسئولیت اجتماعی خرده فروش و شهرت سازمانی یک شرکت زنجیره‌ای فست فود

نوع فایل : word

تعداد صفحات ترجمه تایپ شده با فرمت ورد با قابلیت ویرایش : 28

تعداد کلمات : 8400

مجله : Uncertain Supply Chain Management

انتشار : 2024

ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است

درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است

منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است

کیفیت ترجمه : طلایی

فونت ترجمه : Bنازنین 12

تاریخ انتشار
24 ژوئن 2024
دسته بندی
تعداد بازدیدها
5364 بازدید
120,000 تومان

عنوان فارسی مقاله:نقش واسطه‌ای تصویر شرکت بر شیوه‌های مسئولیت اجتماعی خرده فروش و شهرت سازمانی یک شرکت زنجیره‌ای فست فود

 چکیده

 هدف از این مطالعه بررسی نقش میانجی تصویر شرکتی بر تأثیر فعالیت‌های مسئولیت اجتماعی شرکتی خرده‌فروشان (CSR) یک برند زنجیره‌ای فست فود و شهرت سازمانی آن است. این مطالعه از ابعاد CSR خرده‌فروش استفاده کرد. این مطالعه بر روی ذینفعان خارجی (مشتریان) برند فست فود X در دره کلانگ متمرکز شد. برای هدایت مطالعه از نظریه تبادل اجتماعی استفاده شد. در این مطالعه از روش‌های کمی (پیمایشی) استفاده شده است که به موجب آن ۱۵۰ پرسشنامه معتبر آنلاین بین مشتریان در پتالینک جایا جمع‌آوری شد و با استفاده از مدل‌سازی معادلات ساختاری حداقل مربعات جزئی (Smart-PLS 4.0) تجزیه و تحلیل شد. یافته‌ها نشان داد که فعالیت‌های بشردوستانه، احترام به محیط‌زیست و احترام به مصرف‌کنندگان با تصویر شرکت رابطه مثبت و معناداری دارند و تصویر شرکت نیز با شهرت شرکت رابطه مثبت و معناداری دارد. علاوه بر این، یک اثر واسطه‌ای معنادار تصویر شرکت بر رابطه بین شیوه‌های CSR (احترام به مصرف‌کنندگان، احترام به محیط‌زیست، فعالیت‌های بشردوستانه) و شهرت شرکت وجود دارد. نتیجه گیری، مفاهیم و پیشنهادات برای مطالعات آینده نیز مورد بحث قرار گرفت.

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

Title: The mediating role of corporate image on the retailer’s corporate social responsibility practices and corporate reputation of a fast-food chain company

Abstract

 The purpose of the study is to examine the mediating role of corporate image on the influence of retailers’ corporate social responsibility (CSR) practices of a fast-food chain brand and its corporate reputation. The study utilized the dimensions of the retailer’s CSR dimension. This study focused on the external stakeholders (customers) of X fast food brand in Klang Valley. Social exchange theory was employed to guide the study. Quantitative (survey) methods have been used in this study, whereby 150 valid online questionnaires were gathered among the customers in the Petaling Jaya and analyzed using Partial Least Square Structural Equation Modelling (Smart-PLS 4.0). The findings showed that Philanthropic activities, Respect for the Environment, and Respect for Consumers have positive and significant relationships with corporate image, and corporate image also has a positive and significant relationship with corporate reputation. Furthermore, there is a significant mediating effect of corporate image on the relationship between CSR practices (Respect for Consumers, Respect for the Environment, Philanthropic Activities) and corporate reputation. The conclusion, implications, and suggestions for future studies were also discussed.