عنوان فارسی مقاله:بررسی فاکتور های موثر بر مدیریت منابع انسانی و فرآیند بهبود خدمات رسانی در صنایع بیمه عمر مالزی: مروری بر تاثیرات واسطه ای شرایط اشتغال و استخدام
چکیده
هدف: این مقاله در صدد مطالعهی منابع انسانی (پاداش، کار تیمی آموزش و توانمند کردن) که روی کارایی افزایش خدمات (SRP) کارمندان بخش خدمات مشتری در شرکتهای بیمه عمر تأثیر دارد، میباشد. در مالزی صنعت بیمهی عمر با رقابتهای بالا تحت تأثیر مصرف گرایی زیاد، تغییر دیدگاه و انتظارات بالای مشتری مواجه است. عملکرد بهبود خدمات یک جنبهی با اهمیت در شرکتهای بیمه در به منظور نگه داری مشتری و یکی از مزیتهای رقابتی مهم برای رسیدن به پایداری و ارزش افزوده سازمان در آینده به شمار میرود(فاکتورهای موثر بر مدیریت منابع انسانی).
طرح- روش شناسی- رویکرد: اطلاعات مربوط به ۳۵۰ نفر از کارکنان خدمات مشتری بر مبنای نمونه گیری در دسترس از طریق تحلیل رگرسیون وسلسله مراتب تجزیه تحلیل گردید.
نتایج: دو فاکتور، آموزش و توانمند سازی روی عملکرد بهبود خدمات تأثیر دارند. شرایط اشتغال و استخدام یک عامل واسطهای در همبستگی ارتباط بین پاداش و عملکرد بهبود خدمات است. موانع و محدودیتهای مطالعه و مطالعات آینده در زمینهی عملکرد بهبود خدمات نیز ارائه شده است(فاکتورهای موثر بر مدیریت منابع انسانی).
اصلیت/ارزش: این تحقیق اطلاعات زیادی در مورد فاکتورهای مؤثر بر عملکرد بهبود خدمات و نیز صنایع بیمهی عمر در کشور مالزی ارائه میکند.
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.