عنوان فارسی مقاله:ادراکات و تجربه معلمان در استفاده از فناوری برای کلاس
چکیده
در عصر دیجیتال ، فناوری نقش مهمی در ایجاد و تبادل دانش و اطلاعات در زمینه آموزش دارد. وقتی فناوری در محیط های آموزشی استفاده می شود ، ممکن است دانش معلم را افزایش داده و از یادگیری و انگیزه دانش آموزان پشتیبانی کند. طی دهه گذشته ، شبکه های اجتماعی (از جمله تلفیق آن با بازی های آنلاین و محتوای آموزشی) برای حمایت از تدریس در کلاس های درس معرفی شده اند (جانسون و ژرمن-فروز ، ۲۰۱۶). استفاده از بسیاری از این ابزارها برای معلمان رایگان و آسان برای ایجاد محتوای یادگیری است. با این حال ، ممکن است این ابزارها به خودی خود ارزش آموزشی نداشته باشند. آنها فقط وقتی مهم می شوند که معلمان از آنها به عنوان بخشی از فرایند یادگیری و آموزش استفاده کنند. تصمیم گیری در مورد استفاده از فناوری در کلاس اغلب به برداشت هر معلم بستگی دارد. بنابراین ، این مطالعه به بررسی چگونگی استفاده معلمان در مدارس متوسطه از فناوری در کلاسهای درس و برداشت آنها از استفاده از فناوری پرداخت. شرکت کنندگان در این مطالعه ۱۲۶ معلم متوسطه تایلند بودند که توسط دفتر منطقه ۳۳ خدمات آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش (استان سورین) پشتیبانی می شدند. این معلمان زبان از ۵۸ مدرسه متوسطه در ۱۷ منطقه سورین ، تایلند بودند. از آنها خواسته شد تا پرسشنامه ها را پر كنند تا در مورد كاربرد و برداشت آنها از استفاده از تكنولوژي در كلاس گزارش دهند. یافته ها نشان داد که بیشتر معلمان از ابزارهای فن آوری آگاهی داشته و در کلاس های خود از فن آوری های یکپارچه ای برخوردار بودند. در حال حاضر انواع معینی از ابزار توسط همه معلمان استفاده می شد ، در حالی که ابزار فن آوری آموزشی شبکه ای فقط در برخی از کلاس ها ادغام می شد. این یافته ها همچنین عوامل موثر بر استفاده و عدم استفاده از فناوری را نشان داد. بر اساس این یافته ها ، پیامدهای آموزشی مورد بحث قرار گرفته است(ادراکات و تجربه معلمان).
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.