استراتژی‌های کسب و کار و نوآوری برای بقا در طول همه‌گیری کووید-۱۹(کرونا): شواهدی از شرکت‌های خرد، کوچک و متوسط (MSME) در اندونزی

نوع فایل : word

تعداد صفحات ترجمه تایپ شده با فرمت ورد با قابلیت ویرایش : 28

تعداد کلمات : 7700

مجله : Journal of Asian Finance, Economics and Business

انتشار : 2023

ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است

درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است

منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است

کیفیت ترجمه : طلایی

فونت ترجمه : Bنازنین 12

تاریخ انتشار
28 نوامبر 2023
دسته بندی
تعداد بازدیدها
3513 بازدید
73,000 تومان

عنوان فارسی مقاله:استراتژی‌های کسب و کار و نوآوری برای بقا در طول همه‌گیری کووید-۱۹(کرونا): شواهدی از شرکت‌های خرد، کوچک و متوسط (MSME) در اندونزی

 چکیده

 شرکت‌های خرد، کوچک و متوسط در طول همه‌گیری COVID-19 با مشکلات متعددی از جمله کاهش فروش و سرمایه، مشکلات در توزیع، مشکل در تهیه مواد اولیه، کاهش تولید و اخراج کارکنان مواجه شدند. این مسائل اقتصاد ملی را تهدید می‌کرد. نتیجه نهایی ورشکستگی شرکت در نتیجه شکست آن در زنده ماندن و بقا از یک بیماری همه گیر بود که منجر به سقوط شرکت شد. هدف این تحقیق کشف و تجزیه و تحلیل استراتژی و نوآوری کسب و کار MSMEs برای حفظ کسب و کار آنها در طول همه گیری COVID-19 در اندونزی است. این تحقیق کیفی است. محققان داده‌ها را با استفاده از مصاحبه، مشاهده و مستندسازی به دست آوردند. تحلیل این تحقیق توصیفی است. برای جلب مشتری در طول همه‌گیری COVID-19، شرکت‌های کوچک و متوسط از رسانه‌های اجتماعی یا بازاریابی دیجیتال استفاده می‌کنند و به دنبال آن سفارش‌ها، تبلیغات یا تخفیف‌ها را تحویل می‌دهند و هزینه‌های رایگان ایجاد می‌کنند. شرکت‌های کوچک و متوسط محصولات جدید را به عنوان بخشی از تلاش‌های مداوم خود برای گسترش کسب‌وکار خود در حالی که استانداردهای کیفیت، ارزش و خدمات مشتری را رعایت می‌کنند، توسعه می‌دهند. آن‌ها همچنین با تغییر ذائقه مصرف کنندگان و روندهای محبوب غذایی سازگار می‌شوند و در عین حال برخی از جذاب‌ترین محصولات خود را به نمایش می‌گذارند.

 

 

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

Title: Business Strategies and Innovation for Survival During the COVID-19 Pandemic: Evidence from Micro, Small, and Medium Enterprises (MSME) in Indonesia

Abstract

 MSMEs encountered several issues during the COVID-19 pandemic, including decreased sales and capital, difficulties in distribution, trouble obtaining raw materials, decreased production, and employee layoffs. These issues posed a threat to the national economy. The final effect was the company’s bankruptcy as a result of its failure to survive a pandemic, which led to the company’s downfall. This research aims to find out and analyze MSMEs’ business strategy and innovation to maintain their business during the COVID-19 pandemic in Indonesia. This research is qualitative. Researchers got data using interviews, observation, and documentation. The analysis of this research is descriptive. To draw customers during the COVID-19 pandemic, MSMEs use social media or digital marketing, followed by the delivery of orders, promotions, or discounts and the creation of freebies. MSMEs develop new products as part of their ongoing efforts to expand their businesses while upholding standards for quality, value, and customer service. They also adapt to changing consumer tastes and popular food trends while showcasing some of their most intriguing products.