عنوان فارسی مقاله:اندازه شرکت و پذیرش فناوری مبتنی بر و هوش مصنوعی (AI): نقش اندازه شرکت در شرکتهای ساختمانی کره جنوبی
چکیده
این پژوهش به بررسی عواملی میپردازد که بر پذیرش فناوریها یا محصولات مبتنی بر هوش مصنوعی بسته به اندازه شرکت در صنعت ساختوساز، که شرکتهای مختلف در آن وجود دارند، تأثیر میگذارد. به منظور دستیابی به اهداف تحقیق، از یک مدل پذیرش فناوری برای بررسی عوامل تأثیرگذار در اتخاذ فناوریها یا محصولات مبتنی بر هوش مصنوعی استفاده شد. بر اساس نتایج تحقیق، عوامل فنآوری و سازمانی به طور مثبت بر سودمندی درک شده و سهولت استفاده درک شده تأثیر میگذارند. کاربران شرکتی دریافتند که فناوری برای کار آنها مفید است و زمانی که سرمایه و آموزش کافی قبل از پذیرش فناوریها یا محصولات مبتنی بر هوش مصنوعی توسط شرکت سرمایه گذاری شده باشد، استفاده از آن آسان است. مشخص شد که سهولت استفاده درک شده و سودمندی درک شده نشان دهنده رضایت از فناوری جدید است و هر چه قصد استفاده بیشتر باشد، رضایت بیشتر است. علاوه بر این، با افزایش کانالهای مختلف اشتراک و توزیع اطلاعات، فراوانی استفاده از فناوریها یا محصولات جدید نیز، نه از طریق بازاریابی سنتی، بلکه از طریق بازاریابی ویروسی از طریق رسانههای اجتماعی یا تبلیغات توسط افراد یا سازمانهای با نفوذ افزایش مییابد. علاوه بر این، بسته به اندازه شرکت، تفاوتهایی در پذیرش فناوریها یا محصولات مبتنی بر هوش مصنوعی وجود دارد.
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.