اندازه شرکت و پذیرش فناوری مبتنی بر و هوش مصنوعی (AI): نقش اندازه شرکت در شرکت‌های ساختمانی کره جنوبی

نوع فایل : word

تعداد صفحات ترجمه تایپ شده با فرمت ورد با قابلیت ویرایش : 41

تعداد کلمات : 12000

مجله : buildings(MDPI)

انتشار : 2023

ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است

درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است

منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است

کیفیت ترجمه : طلایی

فونت ترجمه : Bنازنین 12

تاریخ انتشار
30 ژانویه 2024
دسته بندی
تعداد بازدیدها
4180 بازدید
89,000 تومان

عنوان فارسی مقاله:اندازه شرکت و پذیرش فناوری مبتنی بر و هوش مصنوعی (AI): نقش اندازه شرکت در شرکت‌های ساختمانی کره جنوبی

 چکیده

 این پژوهش به بررسی عواملی می‌پردازد که بر پذیرش فناوری‌ها یا محصولات مبتنی بر هوش مصنوعی بسته به اندازه شرکت در صنعت ساخت‌وساز، که شرکت‌های مختلف در آن وجود دارند، تأثیر می‌گذارد. به منظور دستیابی به اهداف تحقیق، از یک مدل پذیرش فناوری برای بررسی عوامل تأثیرگذار در اتخاذ فناوری‌ها یا محصولات مبتنی بر هوش مصنوعی استفاده شد. بر اساس نتایج تحقیق، عوامل فن‌آوری و سازمانی به طور مثبت بر سودمندی درک شده و سهولت استفاده درک شده تأثیر می‌گذارند. کاربران شرکتی دریافتند که فناوری برای کار آنها مفید است و زمانی که سرمایه و آموزش کافی قبل از پذیرش فناوری‌ها یا محصولات مبتنی بر هوش مصنوعی توسط شرکت سرمایه گذاری شده باشد، استفاده از آن آسان است. مشخص شد که سهولت استفاده درک شده و سودمندی درک شده نشان دهنده رضایت از فناوری جدید است و هر چه قصد استفاده بیشتر باشد، رضایت بیشتر است. علاوه بر این، با افزایش کانال‌های مختلف اشتراک و توزیع اطلاعات، فراوانی استفاده از فناوری‌ها یا محصولات جدید نیز، نه از طریق بازاریابی سنتی، بلکه از طریق بازاریابی ویروسی از طریق رسانه‌های اجتماعی یا تبلیغات توسط افراد یا سازمان‌های با نفوذ افزایش می‌یابد. علاوه بر این، بسته به اندازه شرکت، تفاوت‌هایی در پذیرش فناوری‌ها یا محصولات مبتنی بر هوش مصنوعی وجود دارد.

 

 

 

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

Title: Firm Size and Artificial Intelligence (AI)-Based Technology Adoption: The Role of Corporate Size in South Korean Construction Companies

Abstract

 This research addresses the factors that impact the acceptance of AI-based technologies or products depending upon firm size in the construction industry, in which various corporates exist. In order to achieve the research goals, a technology acceptance model was applied to investigate the influencing factors in respect to adopting AI-based technologies or products. From the research results, technological and organizational factors were found to positively influence perceived usefulness and perceived ease of use. Corporate users perceived that technology is useful to their work and is easy to use when enough capital and education were invested prior to the company adopting AI-based technologies or products. It was found that perceived ease of use and perceived usefulness indicate satisfaction with new technology, and the higher the intention to use, the higher the satisfaction. In addition, as various information sharing and distribution channels increase, the frequency of use of new technologies or products also increases, not through traditional marketing, but through viral marketing via social media or promotion by influential persons or organizations. Furthermore, there are differences in the adoption of AI-based technologies or products depending on the size of the company