عنوان فارسی مقاله:تأثیر ویژگیهای بازاریابی رسانههای اجتماعی بر تصمیم خرید مصرف کننده در صنعت فست فود: اعتماد به برند به عنوان یک میانجی
چکیده
هدف اصلی این مقاله بررسی تأثیر چهار ویژگی بازاریابی رسانههای اجتماعی بر تصمیم خرید مصرف کنندگان در صنعت فست فود بود. همچنین هدف این مطالعه تعیین این است که آیا اعتماد به برند واسطه رابطه بین آنها است یا خیر. دادههای لازم از بازدیدکنندگان کافههای فست فود مختلف در امارات از طریق یک نظرسنجی آنلاین کمی جمع آوری شد. پس از به دست آوردن پاسخهای مورد نظر، دادهها با استفاده از مدل معادلات ساختاری AMOS 21 مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت. نتایج، اهمیت اعتماد به برند را در پیشبینی تصمیم خرید تأیید کرد. مهمتر از همه، یافتهها نشان داد که اطلاعات، ارتباط درک شده، و تعامل تأثیر مثبتی بر تصمیم خرید دارند. با این حال، مشخص شد که تأثیر سرگرمی بر تصمیم خرید ناچیز است. نتایج همچنین تأیید کرد که اعتماد به برند ارتباط بین تنها دو ویژگی بازاریابی رسانه اجتماعی (تعامل و اطلاعرسانی) و تصمیم خرید مصرفکننده را واسطه میکند. از لحاظ نظری، این مقاله با بررسی اثر واسطهای اعتماد به برند در میان چهار ویژگی بازاریابی رسانههای اجتماعی و تصمیم خرید با بینشهای تجربی جدید از امارات متحده عربی، با در نظر گرفتن اینکه تحقیقات قبلی از این نوع در منطقه عربی کمتر است منابع موجود را غنیتر میکند.
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.