ترویج حاکمیت گردشگری و مدیریت زنجیره تأمین در رقابت پذیری بخش گردشگری

نوع فایل : word

تعداد صفحات ترجمه تایپ شده با فرمت ورد با قابلیت ویرایش : 23

تعداد کلمات : 5400

مجله : Uncertain Supply Chain Management

انتشار : 2023

ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است

درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است

منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است

کیفیت ترجمه : طلایی

فونت ترجمه : Bنازنین 12

تاریخ انتشار
30 نوامبر 2023
دسته بندی
تعداد بازدیدها
3533 بازدید
75,000 تومان

عنوان فارسی مقاله:ترویج حاکمیت گردشگری و مدیریت زنجیره تأمین در رقابت پذیری بخش گردشگری

 چکیده

 هدف از این مطالعه تعیین و تجزیه و تحلیل اثر دسترسی، حاکمیت گردشگری و فناوری اطلاعات بر مزیت رقابتی با واسطه مدیریت زنجیره تأمین در مقاصد گردشگری در استان سولاوسی مرکزی بود. پژوهش با رویکرد کمی انجام شد. در مجموع از ۲۰۵ پاسخگو به عنوان روش نمونه گیری ساده استفاده شد. روش تجزیه و تحلیل داده‌ها مدلسازی معادلات ساختاری (SEM) با حداقل مربعات جزئی با کمک نرم افزار SmartPLS بود. نتایج این مطالعه نشان می‌دهد که دسترسی، حاکمیت گردشگری و فناوری اطلاعات تأثیرات مثبتی بر مدیریت زنجیره تأمین و مزیت رقابتی داشته‌اند. علاوه بر این، مدیریت زنجیره تأمین توانست تأثیر دسترسی، حاکمیت گردشگری و فناوری اطلاعات را بر مزیت رقابتی واسطه کند. این عملاً به این معنی است که جاذبه گردشگری با دسترسی آسان به احتمال زیاد توانایی مدیریت زنجیره تأمین و مزیت رقابتی را افزایش می‌دهد.

 

 

 

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

Title: Promoting tourism governance and supply chain management in the competitiveness of tourism sector

Abstract

 The purpose of this study was to determine and analyze the effect of accessibility, tourism governance, and information technology on competitive advantage mediated by supply chain management at tourist destinations in Central Sulawesi Province. The research was conducted using a quantitative approach. A total of 205 respondents were used as a simple sampling technique. The data analysis technique used was Structural Equation Modeling (SEM) with Partial Least Square with the help of SmartPLS software. The results of this study indicate that accessibility, tourism governance, and information technology had positive effects on supply chain management and competitive advantage. Furthermore, supply chain management was able to mediate the effect of accessibility, tourism governance, and information technology on competitive advantage. This would practically imply that tourist attraction with easy access is more likely to increase the capability of supply chain management and competitive advantage.