چگونه تحول دیجیتال عملکرد زنجیره تأمین را بهبود می‌بخشد: دیدگاه تولید کننده

نوع فایل : word

تعداد صفحات ترجمه تایپ شده با فرمت ورد با قابلیت ویرایش : 27

تعداد کلمات : 9000

مجله : sustainability

انتشار : 2024

ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است

درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است

منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است

کیفیت ترجمه : طلایی

فونت ترجمه : Bنازنین 12

تاریخ انتشار
1 می 2024
دسته بندی
تعداد بازدیدها
4931 بازدید
110,000 تومان

عنوان فارسی مقاله:چگونه تحول دیجیتال عملکرد زنجیره تأمین را بهبود می‌بخشد: دیدگاه تولید کننده

 چکیده

 یک حوزه پژوهشی برجسته به یکپارچه سازی ادغام فناوری‌های دیجیتال در چارچوب‌های شرکتی و استفاده استراتژیک آنها مربوط می‌شود. به طور خاص، با افزایش وابستگی‌های بین شرکتی در فعالیت‌های تجاری و عدم قطعیت محیطی، تحول دیجیتال به وسیله‌ای مهم برای مدیریت روابط تراکنش نه تنها در داخل بلکه بین شرکت‌ها تبدیل شده است. هدف این مطالعه توضیح روند چگونگی استفاده از فناوری تحول دیجیتال در میان اعضای زنجیره تأمین می‌تواند عملکرد شرکت را بهبود بخشد و متغیرهای تأثیرگذار برای استفاده خوب از آن را شناسایی کند. یافته‌ها پیامدهایی دارند که می‌توانند به شرکت‌ها کمک کنند تا زمان و پول خود را در نوآوری دیجیتال برای دستیابی به عملکرد مؤثر شرکت سرمایه‌گذاری کنند. این مدل پژوهشی داده‌های ۲۲۲ شرکت تولیدی داخلی را از طریق تحلیل مدل معادلات ساختاری مورد تجزیه و تحلیل قرار داد. ما دریافتیم که هر چه فرهنگ شرکتی توسعه یافته تر باشد و اعتماد به شرکت‌های شریک بیشتر باشد، شرکت‌ها در استفاده از تحول دیجیتال فعال‌تر هستند. علاوه بر این، در حالی که تحول دیجیتال تأثیر مستقیمی بر عملکرد شرکت دارد، ما همچنین تأثیر واسطه‌ای اشتراک‌گذاری اطلاعات بین شرکت‌ها را تأیید کردیم که می‌تواند با افزایش سطح آن تأثیر مثبت بیشتری بر عملکرد شرکت داشته باشد. یک نتیجه قابل توجه این است که تحول دیجیتال به طور قابل توجهی به اشتراک گذاری اطلاعات در روابط شرکتی کم اعتماد را بهبود می‌بخشد. این نتایج نشان می‌دهد که فناوری‌های دیجیتال و غیر حضوری می‌توانند مکمل و تقویت کننده روابطی باشند که به طور سنتی از طریق روابط بین فردی شکل گرفته‌اند. این مطالعه کاستی‌های مطالعات قبلی را که دستاوردهای پراکنده تحول دیجیتال را تأیید می‌کند، جبران می‌کند. این همچنین کل فرایند فعال سازی تحول دیجیتال را در رابطه با نوع محیط و عملکرد شرکت را نشان می‌دهد. علاوه بر این، اگرچه ممکن است شرکت‌هایی که دارای رابطه اعتماد قوی هستند سرمایه‌گذاری در نوآوری را آسان بدانند، اما پیامدهای عملی وجود دارد که حتی شرکت‌های جدیدی که رابطه اعتمادی ندارند باید استفاده فعال از تحول دیجیتال را هنگام انجام معاملات مهم در نظر بگیرند.

 

 

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

Title: How Does Digital Transformation Improve Supply Chain Performance: A Manufacturer’s Perspective

Abstract

 A prominent research area pertains to the integration of digital technologies in corporate frameworks and their strategic utilization. In particular, as both intercompany dependencies in business activities and environmental uncertainty increase, digital transformation has become an important means of managing transaction relationships not only within but also between companies. The purpose of this study is to explicate the process of how digital transformation technology used among supply chain members can improve corporate performance and to identify the influencing variables for making good use of it. The findings have implications that can help companies invest time and money in digital innovation to achieve effective corporate performance. This research model analyzed data from 222 domestic manufacturing companies through structural equation model analysis. We found that the more developed the corporate culture and the higher the trust with partner companies, the more active the companies are in utilizing digital transformation. In addition, while digital transformation has a direct impact on corporate performance, we also confirmed the mediating effect of information sharing between companies, which can have a greater positive impact on corporate performance as its level increases. A notable result is that digital transformation significantly improves information sharing in low-trust corporate relationships. These results suggest that digital, non-face-to-face technologies can complement and strengthen relationships that have traditionally been formed through interpersonal relationships. This study compensates for the shortcomings of previous studies that verify the fragmentary achievements of digital transformation. It also has theoretical significance in that it hypothesizes and demonstrates the entire process of how digital transformation is activated in what type of environment and leads to corporate performance. In addition, although companies with a strong relationship of trust may find it easy to invest in innovation, there are practical implications that even new companies that do not have a relationship of trust should consider active use of digital transformation when conducting important transactions.