ارزیابی تاثیر و نقش آموزش استراتژیهای حل مسأله در پیشرفت ریاضی و بهبود نگرش

نوع فایل : word

تعداد صفحات تایپ شده با فرمت ورد با قابلیت ویرایش : 98

تعداد کلمات : 15000

مجله : -

انتشار : 2021

ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است

درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است

منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است

کیفیت ترجمه : طلایی

فونت ترجمه : Bنازنین 12

تاریخ انتشار
27 می 2023
دسته بندی
تعداد بازدیدها
2376 بازدید
150,000 تومان

عنوان فارسی تحقیق:ارزیابی تاثیر و نقش آموزش استراتژیهای حل مسأله در پیشرفت ریاضی و بهبود نگرش

 چکیده

يك كشف بزرگ موجب حل شدن يك مسأله بزرگ می گردد، با این حال در حل هر مسئله بخشی از اكتشاف وجود دارد. مسئله شخص ممكن است زیاد پيچيده نباشد، ولي در  صورتی که كنجكاوي وي را برانگيزد و ملكه‌هاي اختراع و اكتشاف را در فرد به كار وادارد، و در صورتی که آن را با وسايل و تدابير خود حل كند می تواند از تنش و شادماني حاصل از پيروزي در اكتشاف شاد شود، چنين حال و تجربه‌اي در سالهاي تجربه‌پذيري مي‌تواند شوق و ذوقي براي كار عقلي و فكري پديد آورد و اثرات خود را بر ذهن و روان و خصلت شخص در تمام عمر باقي گذارد . لذا، معلم رياضيات فرصت بزرگي در برابر خويش دارد. در صورتی که وقت اختصاصي خود را به تمرين دادن شاگردان در عمليات پيش پا افتاده بگذراند، علاقه و دلبستگي آنان را مي‌كشد و مانع رشد و تعامل عقلي آنان مي‌شود و بايد گفت فرصتي را كه در اختيار داشته به صورت بدي صرف كرده است، ولي اگر كنجكاوي دانش‌آموزان را با مطرح كردن مسائلي متناسب با دانش و شناخت ايشان برانگيزد و در حل مسائل با طرح كردن پرسشهايي راهنما به ياري آنان برخيزد مي‌تواند ذوق و شوق و وسيله‌اي براي انديشيدن مستقل در وجود ايشان پديد آورد.

۱- Polya. G

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

Title:Evaluating the impact and role of teaching problem solving strategies in math progress and improving students' attitudes towards mathematics lessons

Abstract

A great discovery leads to the solution of a great problem, however, there is a part of discovery in solving every problem. A person's problem may not be very complicated, but if it arouses his curiosity and uses his powers of invention and discovery, and if he solves it with his own means and measures, he can experience the tension and happiness of victory. Be happy in the discovery, such a state and experience in the years of gaining experience can create enthusiasm and taste for intellectual and intellectual work and leave its effects on the mind and soul and personality of a person throughout his life. Therefore, the mathematics teacher has a great opportunity in front of him. If he spends his dedicated time training students in trivial operations, he kills their interest and attachment and hinders their intellectual growth and interaction, and it must be said that he has spent the opportunity he had in a bad way, but if Arousing the students' curiosity by raising issues that are appropriate to their knowledge and understanding and helping them in solving problems by posing guiding questions can create enthusiasm and a means for independent thinking in their existence.