عوامل موثر بر وفاداری مصرف کننده در سرویس اپلیکیشن تحویل غذا در تایلند

نوع فایل : word

تعداد صفحات ترجمه تایپ شده با فرمت ورد با قابلیت ویرایش : 15

تعداد کلمات : 4800

مجله : Journal of Asian Finance, Economics and Business

انتشار : 2021

ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است

درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است

منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است

کیفیت ترجمه : طلایی

:

تاریخ انتشار
25 مارس 2022
دسته بندی
تعداد بازدیدها
1199 بازدید
31,000 تومان

عنوان فارسی مقاله:عوامل موثر بر وفاداری مصرف کننده در سرویس اپلیکیشن تحویل غذا در تایلند

 چکیده

  این مطالعه عوامل مؤثر بر وفاداری خدمات اپلیکیشن تحویل غذا (FDA) در تایلند را بررسی می کند. این مطالعه از روش تحقیق کمی با روش نمونه‌گیری غیراحتمالی برای استخراج ۵۱۰ نمونه FDA از کاربران FDA در تایلند استفاده می‌کند. برای جمع‌آوری داده‌ها از نمونه‌ها، از پرسشنامه‌های آنلاین با ضریب آلفای کرونباخ ۰٫۸۸۶ به عنوان ابزار تحقیق استفاده شد. با استفاده از مدل‌سازی معادلات ساختاری (SEM) برای تجزیه و تحلیل داده‌ها، نتایج نشان می‌دهد که قابلیت اعتماد، نفوذ اجتماعی، طراحی سیستم و تناسب تکلیف-فناوری بر پذیرش فناوری کاربر تأثیر می‌گذارد که همچنین نشان‌دهنده رابطه معنادار با وفاداری کاربران FDA در تایلند است. . مطالعه هماهنگی با آمار را بررسی می کند.  ۲ = ۲۵۸٫۶۸۶، df. =160،  ۲/df. = 1.616، p-value = 0.050، CMIN/DF = 1.616، GFI = 0.960، AGFI = 0.969، TLI = 0.953، CFI = 0.965، RMSEA = 0.047، سطح معنی داری در ۰٫۰۵ وزن، همراه با آزمون. در نتیجه، مدل تحقیق با داده های تجربی در سطح معنی داری ۰۵/۰ هماهنگ بود. یافته‌های این مطالعه نشان می‌دهد که ارائه‌دهنده خدمات FDA ممکن است این یافته‌های تحقیق را برای ایجاد درک بیشتر از وفاداری مشتری FDA و همچنین تعیین استراتژی‌های بازاریابی، شناسایی فرصت‌ها و ایجاد مزیت رقابتی در آینده به کار گیرد(عوامل موثر بر وفاداری مصرف کننده).

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

Title: Factors Affecting Consumer’s Loyalty in Food Delivery Application Service in Thailand

Abstract

 The study investigates factors affecting the loyalty of Food Delivery Application (FDA) service in Thailand. This study employs quantitative research methodology with a non-probability sampling method to draw 510 FDA samples from the FDA users in Thailand. The online questionnaires with a Cronbach’s alpha coefficient of 0.886 were used as a research tool to collect data from samples. By using the Structural Equation Modeling (SEM) to analyze data, the results show that trustworthiness, social influence, system design, and task-technology fit affect the user’s technology acceptance, which also show the significant relationship with the loyalty of FDA users in Thailand. The study checks the harmony with the statistics; χ2 = 258.686, df. =160, χ2/df. = 1.616, p-value = 0.050, CMIN/DF = 1.616, GFI = 0.960, AGFI = 0.969, TLI = 0.953, CFI = 0.965, RMSEA = 0.047, significant level at 0.05, along with testing the weight factor. In conclusion, the research model was harmonious with the empirical data at the significant level 0.05. The finding of this study suggested that the FDA service provider might apply this research finding to develop a greater understanding of the FDA’s customer loyalty, as well as determine marketing strategies, identify opportunities, and create a competitive advantage in the future.