عنوان فارسی مقاله:تحقیق در مورد مدل ارزشیابی کیفیت مدیریت مدرسه در مرحله آموزش اجباری بر اساس فناوری کلان داده
چکیده
با گسترش آموزش اجباری مشکلات مدیریت مدرسه مستمر پدیدار شد و کیفیت مدیریت مدرسه در آموزش اجباری توجه زیادی را در چین به خود جلب کرد. با این حال، استفاده از فناوری اطلاعات در این زمینه هنوز دقیق و گسترده نیست، که منجر به مشکلاتی در مورد حجم کاری سنگین و دشواری بالا در کل فرآیند ارزشیابی میشود. به این ترتیب، ما از فناوریهای کلان داده، از جمله Apache Spark، Apache Hive و SPSS برای انجام مؤثر پاکسازی دادهها، تجزیه و تحلیل همبستگی، تجزیه و تحلیل عامل پویا، تجزیه و تحلیل مؤلفههای اصلی و نمایش بصری در نمونهای از ۱۷۶۰ نقطه داده از ۴۰ مدارس ابتدایی و متوسطه واقع در استان Q چین استفاده کردهایم. این ما را قادر میسازد تا مدلی برای ارزشیابی کیفیت مدیریت مدرسه در مرحله آموزش اجباری بسازیم و ۲۲ وظیفه مدیریت قبلی مورد نیاز برای ارزشیابی را به ۵ کاهش دهیم که راهکاری کارآمد و مؤثر برای ارزشیابی مدیریت کیفیت در مدارس است. این امر کارایی و دقت ارزشیابی را بهبود بخشیده و توسعه همزمان آموزش و برابری آموزشی را در مرحله آموزش اجباری ارتقا داده است.
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.