عنوان فارسی مقاله:مسئولیت اجتماعی شرکت، اعتبار تجاری و بحران مالی
چکیده
شرکتهای دارای مسئولیت اجتماعی منابع مالی بیشتری دریافت میکنند و در منابع مالی شرکتها به خوبی مورد تحقیق قرار گرفتهاند. در این مقاله به بررسی رابطه بین CSR و اعتبار تجاری می پردازیم. با استفاده از دادههای صنعت تولید ایالات متحده، متوجه میشویم که CSR ارتباط مثبت معناداری با طرف خریدار و تامینکننده اعتبار تجاری دارد. در طول بحران مالی ۲۰۰۸-۲۰۰۹، تجارت صنعت تولید به شدت سقوط کرد. ما همچنین استدلال می کنیم و شواهدی پیدا می کنیم که در طول بحران، CSR با اعتبار تجاری ارتباط منفی دارد. این یافته ها برای شاخص های جایگزین CSR و اعتبار تجاری، انتخاب نمونه و دوره زمانی قوی هستند. علاوه بر این، نگرانی های درون زایی بالقوه بر نتایج ما تأثیر نمی گذارد. در نهایت، نشان میدهیم که این رابطه برای نمونههای فرعی شرکتهای داخلی و چند ملیتی وجود دارد. به طور کلی، نتایج ما نشان می دهد که شرکت هایی با عملکرد اجتماعی بالا از اعتبار تجاری بیشتری برای افزایش فعالیت تجاری خود استفاده می کنند.
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.