مسئولیت اجتماعی شرکت، اعتبار تجاری و بحران مالی

نوع فایل : word

تعداد صفحات ترجمه تایپ شده با فرمت ورد با قابلیت ویرایش : 47

تعداد کلمات : 13500

مجله : Journal of Risk and Financial Management

انتشار : 2020

ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است

درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است

منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است

کیفیت ترجمه : طلایی

:

تاریخ انتشار
7 ژانویه 2023
دسته بندی
تعداد بازدیدها
1622 بازدید
65,000 تومان

عنوان فارسی مقاله:مسئولیت اجتماعی شرکت، اعتبار تجاری و بحران مالی

چکیده

  شرکت‌های دارای مسئولیت اجتماعی منابع مالی بیشتری دریافت می‌کنند و در منابع مالی شرکت‌ها به خوبی مورد تحقیق قرار گرفته‌اند. در این مقاله به بررسی  رابطه بین CSR و اعتبار تجاری می پردازیم. با استفاده از داده‌های صنعت تولید ایالات متحده، متوجه می‌شویم که CSR ارتباط مثبت معناداری با طرف خریدار و تامین‌کننده اعتبار تجاری دارد. در طول بحران مالی ۲۰۰۸-۲۰۰۹، تجارت صنعت تولید به شدت سقوط کرد. ما همچنین استدلال می کنیم و شواهدی پیدا می کنیم که در طول بحران، CSR با اعتبار تجاری ارتباط منفی دارد. این یافته ها برای شاخص های جایگزین CSR و اعتبار تجاری، انتخاب نمونه و دوره زمانی قوی هستند. علاوه بر این، نگرانی های درون زایی بالقوه بر نتایج ما تأثیر نمی گذارد. در نهایت، نشان می‌دهیم که این رابطه برای نمونه‌های فرعی شرکت‌های داخلی و چند ملیتی وجود دارد. به طور کلی، نتایج ما نشان می دهد که شرکت هایی با عملکرد اجتماعی بالا از اعتبار تجاری بیشتری برای افزایش فعالیت تجاری خود استفاده می کنند.

 

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

Title: Corporate Social Responsibility, Trade Credit and Financial Crisis
Abstract

 Socially responsible firms receive more finance and have been well researched in the corporate finance literature. In this paper, we examine the relationship between CSR and trade credit. Using data from the US manufacturing industry, we find that CSR has a significant positive association with the buyer and supplier sides of trade credit. During the 2008–2009 financial crisis, the manufacturing industry trade badly fell. We also argue and find evidence that, during crisis, CSR is negatively associated with trade credit. These findings are robust for alternate proxies of CSR and trade credit, sample selection, and time period. Moreover, the potential endogeneity concerns do not affect our results. Finally, we show that this relationship exists for both domestic and multinational firms’ subsamples. Overall, our results indicate that firms with high social performance use more trade credit to increase their business activity.