تأثیر نوآوری فناوری و CSR استراتژیک بر ارزش شرکت: پیامدهای نوآوری باز اجتماعی

نوع فایل : word

تعداد صفحات ترجمه تایپ شده با فرمت ورد با قابلیت ویرایش : 38

تعداد کلمات : 11000

مجله : Journal of Open Innovation: Technology, Market, and Complexity(MDPI)

انتشار : 2022

ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است

درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است

منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است

کیفیت ترجمه : طلایی

فونت ترجمه : Bنازنین 12

تاریخ انتشار
11 نوامبر 2023
دسته بندی
تعداد بازدیدها
3411 بازدید
88,000 تومان

عنوان فارسی مقاله:تأثیر نوآوری فناوری و CSR استراتژیک بر ارزش شرکت: پیامدهای نوآوری باز اجتماعی

 چکیده

 این مطالعه به منظور بررسی اثرات انطباق CSR استراتژیک و فعالیت‌های نوآورانه فن‌آوری بر ارزش بازار شرکت‌های تولیدی کره‌ای طراحی شده است. ما یک مدل تحقیقاتی مبتنی بر نظریه‌های منابع، ذینفعان و نهادی را برای بررسی اثرات اصلی فعالیت‌های نوآوری فن‌آوری و انطباق CSR استراتژیک، و همچنین اثر متقابل آنها بر ارزش شرکت پیشنهاد کردیم. یافته‌ها نشان داد که فعالیت‌های نوآوری فن‌آوری تأثیر مثبت معناداری بر ارزش شرکت دارند، در حالی که انطباق CSR استراتژیک تأثیر مثبتی ندارد. آن‌ها همچنین ارائه کردند که تعامل بین فعالیت‌های نوآوری فن‌آوری و انطباق CSR استراتژیک، برخلاف آنچه در فرضیه ۳ انتظار می‌رفت، تأثیر منفی بر ارزش شرکت داشت. بنابراین، تجزیه و تحلیل بیشتر با تقسیم نمونه به دو زیر گروه انجام شد: گروه بالا (بالا). میانگین) و گروه پایین (زیر میانگین). نتایج نشان داد که اثر متقابل بین CSR استراتژیک و فعالیت‌های نوآورانه فن‌آوری تأثیر مثبت معناداری بر ارزش بازار شرکت‌های تولیدی کره‌ای دارد. این یافته نشان می‌دهد که یک شرکت باید در CSR استراتژیک در سطحی بالاتر از میانگین صنعت سرمایه‌گذاری کند تا تأثیر مثبت فعالیت‌های نوآوری فناوری بر ارزش شرکت را تشدید کند.

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

Title: The Impact of Technological Innovation and Strategic CSR on Firm Value: Implication for Social Open Innovation

Abstract

 This study was designed to explore the effects of strategic CSR conformity and technological innovation activities on the market value of Korean manufacturing firms. We proposed a research model based on resource-based, stakeholder, and institutional theories to examine the main effects of technological innovation activities and strategic CSR conformity, as well as their interaction effect on firm value. The findings showed that technological innovation activities have a significant positive impact on the firm value, whereas strategic CSR conformity does not. They also presented that the interaction between technological innovation activities and strategic CSR conformity had a negative effect on firm value, contrary to what was expected in hypothesis 3. Thus, further analysis was performed by dividing the sample into two subgroups: the upper group (above the mean) and the lower group (below the mean). The results showed that the interaction effect between strategic CSR and technological innovation activities had a significant positive impact on the market value of Korean manufacturing firms. This finding implies that a firm should invest in strategic CSR at a level higher than the industry average to intensify the positive effect of technological innovation activities on firm value.