عنوان فارسی مقاله:تأثیر نوآوری فناوری و CSR استراتژیک بر ارزش شرکت: پیامدهای نوآوری باز اجتماعی
چکیده
این مطالعه به منظور بررسی اثرات انطباق CSR استراتژیک و فعالیتهای نوآورانه فنآوری بر ارزش بازار شرکتهای تولیدی کرهای طراحی شده است. ما یک مدل تحقیقاتی مبتنی بر نظریههای منابع، ذینفعان و نهادی را برای بررسی اثرات اصلی فعالیتهای نوآوری فنآوری و انطباق CSR استراتژیک، و همچنین اثر متقابل آنها بر ارزش شرکت پیشنهاد کردیم. یافتهها نشان داد که فعالیتهای نوآوری فنآوری تأثیر مثبت معناداری بر ارزش شرکت دارند، در حالی که انطباق CSR استراتژیک تأثیر مثبتی ندارد. آنها همچنین ارائه کردند که تعامل بین فعالیتهای نوآوری فنآوری و انطباق CSR استراتژیک، برخلاف آنچه در فرضیه ۳ انتظار میرفت، تأثیر منفی بر ارزش شرکت داشت. بنابراین، تجزیه و تحلیل بیشتر با تقسیم نمونه به دو زیر گروه انجام شد: گروه بالا (بالا). میانگین) و گروه پایین (زیر میانگین). نتایج نشان داد که اثر متقابل بین CSR استراتژیک و فعالیتهای نوآورانه فنآوری تأثیر مثبت معناداری بر ارزش بازار شرکتهای تولیدی کرهای دارد. این یافته نشان میدهد که یک شرکت باید در CSR استراتژیک در سطحی بالاتر از میانگین صنعت سرمایهگذاری کند تا تأثیر مثبت فعالیتهای نوآوری فناوری بر ارزش شرکت را تشدید کند.
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.