تعریف جهت گیری های کیفیت استراتژیک بر اساس شناسایی زمینه سازمانی

نوع فایل : word

تعداد صفحات ترجمه تایپ شده با فرمت ورد با قابلیت ویرایش : 11

تعداد کلمات : 3500

مجله : Social and Behavioral Sciences

انتشار : 2018

ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است

درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است

منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است

کیفیت ترجمه : طلایی

:

تاریخ انتشار
27 دسامبر 2021
دسته بندی
تعداد بازدیدها
1074 بازدید
21,000 تومان

عنوان فارسی مقاله:تعریف جهت گیری های کیفیت استراتژیک بر اساس شناسایی زمینه سازمانی. مطالعه موردی در یک شرکت نرم افزاری

 چکیده

  در یک محیط کسب و کار پویا، رویکرد سازمانی در مورد کیفیت باید شامل توانایی آن برای انطباق با درخواست‌های دائماً در حال تغییر این محیط باشد. تغییرات ایجاد شده توسط استاندارد بین‌المللی ISO 9001-2015، از سوی شرکت‌هایی که می‌خواهند آن را پیاده‌سازی کنند، نیازمند تلاش برای شناخت و ادغام فلسفه جدید ترویج شده توسط این نسخه در فرآیندهای تجاری سازمان و در سیستم مدیریت کیفیت آن است. هدف کار حاضر شناسایی و ایجاد استراتژی‌های توسعه مرتبط با کیفیت در یک شرکت توسعه نرم‌افزار، بر اساس تحلیل دقیق بافت سازمانی است. برنامه های استراتژیک مرتبط با کیفیت و اقدامات خاص لازم برای اجرای این استراتژی ها بر اساس نتایج این تحلیل و با استفاده از تکنیک هایی مانند PEST و McKinsey 7S شناسایی می شوند. اهداف مربوط به توسعه کیفیت نیز در نتیجه تحلیل ها و تکنیک های ذکر شده قبلی پیکربندی می شوند(استراتژیک بر اساس شناسایی زمینه سازمانی).

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

Title: Defining strategic quality directions based on organisational context identification; case study in a software company

Abstract

 In a dynamic business environment, the organizational approach on quality should include its ability to adapt to the continuously changing requests of this environment. The changes brought by ISO 9001-2015 international standard require, from the companies that want to implement it, an effort of knowing and integrating the new philosophy promoted by this version in the organization’s business processes and in its quality management system. The present work aims to identify and establish quality related development strategies in a software development company, based on a detailed analysis of the organizational context. Quality related strategic plans and the specific actions necessary for implementing these strategies are identified based on the results of this analysis and using techniques such as PEST and McKinsey 7S. The goals related to quality development are also being configured as a result of the previously mentioned analysis and techniques.