عنوان فارسی مقاله:مطالعه عددی فناوری کنترل جریان مکش- دمش برای ایرفویل
چکیده
یک تکنیک جدید کنترل مفصل مکش-دمش برای کاهش کشش ایرفویل توسعه یافته است. این تکنیک مکش را در لبه جلویی ایرفویل و دمش در لبه انتهایی را ممکن میکند. به دلیل دشواری کنترل انتقال، دقت پیشبینی انتقال تحت کنترل مکش با مقایسه نتایج محاسباتی با دادههای یک آزمایش قابل اعتماد ارزیابی میشود، و راهحلها نشان میدهند که مدل انتقال تصحیح شده ویلکوکس با بیشترین دقت موقعیت انتقال ناشی از مکش را پیشبینی میکند. سپس بسیاری از شبیهسازیهای عددی در محدودهای از پارامترها (عرض شکاف، فاصله، و غیره) برای کنترل مکش-دمش انجام میشوند. مکانیسمهای فیزیکی که کنترل مکش و کاهش کشش دمشی را کنترل میکنند، تعیین و تجزیه و تحلیل میشوند و تأثیرات نرخ جریان توده هوا از طریق شکافها، عرض شکاف، فاصله و اندازه منطقه متخلخل بر اثر کاهش کشش مورد بحث قرار میگیرد. علاوه بر این، نتایج عددی نشان میدهد که کنترل مکش-دمش در مقایسه با مکش بدون دمش، کشش کمتری را به همراه دارد. مطالعات عددی فعلی یک پایگاه دانش مفید برای کاوش بیشتر در طراحی کنترل مکش-دمش بال سه بعدی ایجاد میکند.
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.