light box
امتیاز 2.93 ارزیابی شیوه های مدیریتی در میان کارکنان آموزشی و غیر آموزشی">

نوع فایل : word
تعداد صفحات : 31
تعداد کلمات : 8800
مجله : International Journal of Managerial Studies and Research (IJMSR)
انتشار : 2018
ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است
درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است
منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است
کیفیت ترجمه : طلایی
دسته بندی : ،
برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

عنوان فارسی مقاله:ارزیابی  شیوه های مدیریتی در میان کارکنان آموزشی و غیر آموزشی موسسه ی  آکادمیک مدیریت شده توسط  تعاونی در فیلیپین: مطالعه ی موردی لیسوم دسبو

 چکیده  

 هدف این مطالعه تعیین میزان پیاده سازی کارکردهای مدیریتی در لیسوم دسبو به منظور توصیه‌ی طرح پیشنهادی برای بهبود مدیریت مدرسه است. به طور اخص، این مطالعه از پرسنل آموزشی و غیر آموزشی و غیر آموزشی خواست تا میزان مشارکت خود را در پیاده سازی و اجرای کارکردهای مدیریتی نظیر سازمان دهی، برنامه ریزی، رهبری و کنترل ارزیابی کرده و تفاوت‌های معنی دار در ارزیابی‌ها را با کارکنان آموزشی و غیر آموزشی در خصوص میزان پیاده سازی کارکردهای مدیریتی استفاده می‌کند. روش تحقیق توصیفی از نوع پیمایشی است که در این مطالعه از پرسشنامه محقق ساخته به عنوان ابزار اصلی جمع آوری داده‌ها استفاده شده و با مصاحبه‌های بدون ساختار به منظور بررسی پاسخ‌های ۲۶ نفر از پاسخ دهندگان کل این مطالعه که شامل ۲۰ نفر از تدریس و ۶ نفر غیر آموزشی بود، تکمیل شده است.. یک هیئت متخصص اعتبار و روایی ابزارها را تعیین کرد. ارزیابی‌های انجام شده توسط پرسنل تدریس و غیرآموزشی در مورد میزان تجلی اجرای وظایف مدیریتی در لیسه دی سبو نشان داد که از نظر برنامه ریزی و عملکردهای سازماندهی، این هر دو تا حد زیادی توسط تدریس تجلی یافته‌اند کارکنان و به میزان بسیار زیادی توسط کارکنان غیر تدریس، به ترتیب. برای عملکرد سازماندهی، آن را تا حد زیادی توسط کادر آموزشی و تا حد بسیار زیادی توسط پرسنل غیر تدریس آشکار کرد. با توجه به عملکردهای پیشرو و کنترل کننده، این موارد تا حد زیادی توسط هر دو گروه از پاسخ دهندگان آشکار شد(شیوه های مدیریتی در میان کارکنان).

Title: Assessment on the Management Practices among Teaching andNon-Teaching Staff of an Academic Institution Managed by a Primary Cooperative in the Philippines: The Case of Lyceum De Cebu

Abstract

This study sought to determine the extent of implementation of the basic management functions manifested in Lyceum de Cebu in order to recommend proposal for enhancement to the school’s administration. Specifically, the study required the teaching and non-teaching personnel to assess their extent of manifestation in the implementation of management functions such as planning, organizing, leading and controlling; determined the significant differences in the assessments made by the teaching and non-teaching staff of Lyceum de Cebu as to the extent of implementation of the management functions. The descriptive survey method was used in this study which utilized researcher made questionnaires as the main instruments of data collection and were complemented with unstructured interviews to verify the responses given by the 26 total respondents of the study composed of 20 teaching and 6 non-teaching staff of Lyceum de Cebu. A panel of experts determined the validity of the instruments. The assessments made by the teaching and non-teaching personnel as to the extent of manifestation of the implementation of the management functions in Lyceum de Cebu revealed that in terms of the planning and organizing functions, these were both manifested to a great extent by the teaching staff and to a very great extent by the non-teaching staff, respectively. For the organizing function, it was manifested to a great extent by the teaching staff and to a very great extent by the non-teaching personnel. With regard to the leading and controlling functions, these were manifested to a great extent by both groups of respondents. The Fisher’s t-test of differences revealed that there were no significant differences in the assessments made by the teaching and non-teaching personnel on the extent to which the management functions were manifested in Lyceum de Cebu.

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

محصولات مشابه
قیمت‌های مسکن و ریسک اعتبار: شواهدی از ایالات متحده
خـریـد محـصـول
نقش یادگیری مشارکتی در بهبود مهارت‌های ارتباطات کلامی دانشجویان یادگیرنده EFL
خـریـد محـصـول
شکستن مقاومت میزبان توسط نیای تکاملی مستقل ویروس رگبرگ زرد نکروتیک چغندر قند
خـریـد محـصـول
واکنش پروسکایت ها به عنوان مبدل‌های خودرو
خـریـد محـصـول
ویژگی‌های انتقال منفذی و انتشار مؤثر مونولیت سرامیکی برای مبدل کاتالیزوری خودرو
خـریـد محـصـول
مبدل ترافیکی و کاتالیستی- آلایندگی اتمسفری مربوطه در منطقه شهری ریو دوژانیرو
خـریـد محـصـول
مکانیسم بازیابی فلزات گروه پلاتینوم از مبدل‌های کاتالیستی در سیستم‌های استفاده شده در اگزوز
خـریـد محـصـول
مطالعه تفضیلی اکسایش کاتالییستی HCHO و co در کاتالیزور Mn0.75Co2.25O4
خـریـد محـصـول
رفتار سه سویه فازهای ترکیبی و جداگانه پلاتینوم، پالادیوم و رادیوم در ترکیب گازی کامل
خـریـد محـصـول
مطالعه در مقیاس بنچ گاز مصنوعی یک مبدل کاتالیزوری ۴ راهی: اکسایش کاتالیزوری
خـریـد محـصـول
ثبت اختراع یا انتشار مقاله

ثبت اختراع یا انتشار مقاله کدام اول باید انجام شود؟ پژوهشگران منابع مالی و غیر مالی بسیاری را صرف انجام تحقیقات و پژوهش ها میکنند و امکان دارد تعدادی از آنها تبدیل به دستاوردها و فناوری های نو گردد. محققان این نتایج را به سرعت در مقالات علمی ملی و بین المللی منتشر و به آن افتخار میکنند. اما باید مد نظر داشت، چنانچه دستاورد پژوهشی امکان تبدیل شدن به یک محصول یا فرآیند قابل استفاده و تولید در صنعت را داشته باشد، هر گونه انتشار عمومی از جمله مقاله باعث از دست رفتن شرط جدید بودن و در نتیجه عدم امکان ثبت فناوری به عنوان اختراع خواهد شد.

در نتیجه محققان و پژوهشگران باید پیش از هرگونه افشاء عمومی آن دسته از نتایج تحقیقاتی که شرایط ثبت اختراع را دارا می باشد به صورت اظهارنامه اختراع در اداره مربوطه ثبت و سپس نسبت به انتشار آنها اقدام کنند. امکان دارد مراحل ثبت اختراع چندین ماه به طول بیانجامد که انتشار مقاله (و مانند آن) پس از تاریخ ثبت اظهارنامه اختراع مشکلی را در فرآیند ثبت اختراع بوجود نمی آورد.

از آنجا که برخی دستاورد ها مانند روشهای تشخیص بیماری و نوآوری های مدیریتی قابلیت ثبت اختراع بین المللی و ملی را ندارند، محققان بدون نگرانی میتوانند انتشار در مقالات داخلی و خارجی را به عنوان اولین گزینه جهت کسب افتخار دست یابی به این قبیل پژوهشها انتخاب کنند.

برو بالا