light box
امتیاز 2.65 مدل پایش مکانیسم قیمت گذاری توسط ضریب بتای OEE و MC">

نوع فایل : word
تعداد صفحات : 12
تعداد کلمات : 2500
مجله : IOSR Journal of Business and Management (IOSR-JBM)
انتشار : 2020
ترجمه ی متون جدول : ترجمه شده است
درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است
منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است
کیفیت ترجمه : طلایی
فونت ترجمه : ب نازنین 12
دسته بندی : ،
برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

عنوان فارسی مقاله:مدل پایش مکانیسم قیمت گذاری توسط ضریب بتای OEE و MC

 چکیده

 کسب و کار های ت تولید مقادیر تنوع زیادی به واسطه‌ی قیمت گذاری MC به دلیل رقابت بازاری می‌کنند. به منظور کاهش ریسک سود اوری، ترکیب متغیرهای وابسته با قیمت گذاری MC متناظر با اثر بخشی تجهیزات کلی OEE استفاده شد. این رویکرد نشان دهنده‌ی بازی پویا در متغیر مستقل مبتنی بر شاخص‌های بازده است(قیمت گذاری توسط ضریب بتای OEEوMC). OEE شامل شاخص‌های کیفیت، عملکرد و دسترسی است. این سه شاخص موجب کاهش MC در بهینه سازی سود حاشیه‌ای می‌شود. در عمل، شاخص‌های مدیریت مغازه کار، شاخص‌های کلیدی می‌باشند. هدف، حذف مسئله‌ی قیمت گذاری کاربردی و ایستا با استفاده از ضریب بتا است. تناظر میان ضریب بتا، OEE و mc استخراج شده و در این مقاله تأیید می‌شود. پایش اختلاف هزینه تحت mc قرار دارد. یک مطالعه‌ی موردی برای توضیح استراتژی قیمت گذاری MC در صنعت استفاده شد(قیمت گذاری توسط ضریب بتای OEEوMC).

TITLE: Model for Monitoring Pricing Mechanism By Among Beta Coefficient OEE and MC

Abstract

Businesses producing in small quantities and high diversityhaveusedMCpricing because of market competition. To reduce the risk to profitwith availability heuristic, dependentvariables fusion can be adopted by using MCpricingto correspond to the overall equipment effectiveness (OEE). This approach reflects the dynamic game in a timely independent variable mannerbased on rolled throughput yield measures. The OEE comprises indexes as quality(Q), performance(P), and availability(A). These three indexes reconcile theMC in optimization of marginal revenue (MR). In practice, shop floor management measures key indexes of final yield and utilization; the objective is to eliminatemisapplied andstatic pricingproblem by using beta coefficient.The correspondenceof among the beta coefficient, OEE andMCis deduced and verified in this paper, the model uses Lingo to calculate the quotient as the beta coefficient found by OEE dividing indexesofP*A*Q. This realizes dynamic examination and monitor of cost difference under individual MC. One case study is employed to explain the MC pricing strategy in industry.

    ثبت دیدگاه

      • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
      • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
      • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

    محصولات مشابه
    بررسی فاکتور های مهم و حیاتی موفقیت در اتخاذ مدیریت دانش: یک مقاله مروری
    خـریـد محـصـول
    بررسی اهمیت و کاربرد فرهنگ سازمانی در در بهبود مدیریت کیفیت جامع در محیط دانشگاه
    خـریـد محـصـول
    توسعه مدل مدیریت سنجه شناسی و اندازه گیری از طریق تکنیک های تحلیل سلسله مراتبی
    خـریـد محـصـول
    بررسی خصوصیات ساختار سازمانی در ارتباط با استراتژی تلفیقی رقابتی
    خـریـد محـصـول
    نقد برابری و عدالت سلامت بازاریابی اجتماعی: مداخلات بر چه زمینه ای تأثیر می‌گذارند؟
    خـریـد محـصـول
    بررسی چارچوب ارزش های رقابتی در فرهنگ تولید و سازمانی
    خـریـد محـصـول
    ادغام و یکپارچه سازی خروجی های نامناسب و متغیر های کنترل ناپذیر در تحلیل پوششی داده ها
    خـریـد محـصـول
    ارزیابی روشهای شناسایی نقاط داغ برای جاده‌های شهری
    خـریـد محـصـول
    شناسایی نقاط سیاه مبتنی بر شدت آسیب: ارزیابی روش در شهرداری هجیرینگ
    خـریـد محـصـول
    ارزیابی و اعتبار آماری روشهای شناسایی نقاط سیاه
    خـریـد محـصـول
    ثبت اختراع یا انتشار مقاله

    ثبت اختراع یا انتشار مقاله کدام اول باید انجام شود؟ پژوهشگران منابع مالی و غیر مالی بسیاری را صرف انجام تحقیقات و پژوهش ها میکنند و امکان دارد تعدادی از آنها تبدیل به دستاوردها و فناوری های نو گردد. محققان این نتایج را به سرعت در مقالات علمی ملی و بین المللی منتشر و به آن افتخار میکنند. اما باید مد نظر داشت، چنانچه دستاورد پژوهشی امکان تبدیل شدن به یک محصول یا فرآیند قابل استفاده و تولید در صنعت را داشته باشد، هر گونه انتشار عمومی از جمله مقاله باعث از دست رفتن شرط جدید بودن و در نتیجه عدم امکان ثبت فناوری به عنوان اختراع خواهد شد.

    در نتیجه محققان و پژوهشگران باید پیش از هرگونه افشاء عمومی آن دسته از نتایج تحقیقاتی که شرایط ثبت اختراع را دارا می باشد به صورت اظهارنامه اختراع در اداره مربوطه ثبت و سپس نسبت به انتشار آنها اقدام کنند. امکان دارد مراحل ثبت اختراع چندین ماه به طول بیانجامد که انتشار مقاله (و مانند آن) پس از تاریخ ثبت اظهارنامه اختراع مشکلی را در فرآیند ثبت اختراع بوجود نمی آورد.

    از آنجا که برخی دستاورد ها مانند روشهای تشخیص بیماری و نوآوری های مدیریتی قابلیت ثبت اختراع بین المللی و ملی را ندارند، محققان بدون نگرانی میتوانند انتشار در مقالات داخلی و خارجی را به عنوان اولین گزینه جهت کسب افتخار دست یابی به این قبیل پژوهشها انتخاب کنند.

    برو بالا