light box
امتیاز 2.93 نقش مدیریت دانش تجاری مشتری در بهبود عملکرد کارکنان در شرکت‌های بیمه">

نوع فایل : word
تعداد صفحات : 27
تعداد کلمات : 7800
مجله : International Journal of Customer Relationship Marketing and Management
انتشار : 2019
ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است
درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است
منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است
کیفیت ترجمه : طلایی
دسته بندی : ،
برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

عنوان فارسی مقاله:نقش مدیریت دانش تجاری مشتری در بهبود عملکرد کارکنان در شرکت‌های بیمه  

 چکیده  

هدف این مقاله تعیین تأثیر مدیریت دانش تجاری مشتری بر عملکرد کارکنان شرکتهای بیمه است. این جمعیت شامل کارمندان کلیه شرکتهای بیمه استان اردبیل در ایران است. به دلیل کم بودن جمعیت، هیچ نمونه گیری انجام نشد و جمعیت از طریق روش سرشماری مورد بررسی قرار گرفت. جمع آوری داده‌ها با استفاده از پرسشنامه مدیریت دانش نیومن و کنراد و پرسشنامه عملکرد شغلی پترسون انجام شد. تجزیه و تحلیل داده‌ها با استفاده از نرم افزار SPSS و با استفاده از ضریب همبستگی پیرسون و تحلیل رگرسیون انجام شد. نتایج نشان داد که مدیریت دانش تجاری مشتری می‌تواند عملکرد کارکنان را پیش بینی کند. از این رو، این یکی از عوامل مؤثر در بهبود عملکرد کارکنان است(نقش مدیریت دانش تجاری مشتری).

Title: Global Supply Chain Network Design Incorporating Disruption Risk

Abstract

 Supply chain networks have expanded globally in today’s business environment due to cost efficiencies, advanced technology, and market growth. This expansion makes the supply chains more vulnerable to disruption risks in different countries. A disruption in one country can cause serious global impacts. In this article, we formulate a multi-criteria optimization model for supporting strategic supply chain network design decisions. The model considers disruption risk of supply chain components (i.e., facilities and transportation links) as well as profit and customer responsiveness as conflicting criteria. This consideration is important since disruption at any supply chain component may lead to the disruption of the entire supply chain network. We apply goal programming (GP) techniques to handle multiple and conflicting network design objectives. We also present a numerical example to illustrate how to incorporate disruption risk when making strategic supply chain decisions. The results demonstrate how supply chain network designs that over emphasize profit may include inexpensive supply chain components with high disruption risk. Therefore, more attention must be paid to managing potential disruptions and designing supply chain networks that balance profit and risk. We discuss tradeoffs among multiple design solutions and identify opportunities for future research.

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

محصولات مشابه
قیمت‌های مسکن و ریسک اعتبار: شواهدی از ایالات متحده
خـریـد محـصـول
نقش یادگیری مشارکتی در بهبود مهارت‌های ارتباطات کلامی دانشجویان یادگیرنده EFL
خـریـد محـصـول
شکستن مقاومت میزبان توسط نیای تکاملی مستقل ویروس رگبرگ زرد نکروتیک چغندر قند
خـریـد محـصـول
واکنش پروسکایت ها به عنوان مبدل‌های خودرو
خـریـد محـصـول
ویژگی‌های انتقال منفذی و انتشار مؤثر مونولیت سرامیکی برای مبدل کاتالیزوری خودرو
خـریـد محـصـول
مبدل ترافیکی و کاتالیستی- آلایندگی اتمسفری مربوطه در منطقه شهری ریو دوژانیرو
خـریـد محـصـول
مکانیسم بازیابی فلزات گروه پلاتینوم از مبدل‌های کاتالیستی در سیستم‌های استفاده شده در اگزوز
خـریـد محـصـول
مطالعه تفضیلی اکسایش کاتالییستی HCHO و co در کاتالیزور Mn0.75Co2.25O4
خـریـد محـصـول
رفتار سه سویه فازهای ترکیبی و جداگانه پلاتینوم، پالادیوم و رادیوم در ترکیب گازی کامل
خـریـد محـصـول
مطالعه در مقیاس بنچ گاز مصنوعی یک مبدل کاتالیزوری ۴ راهی: اکسایش کاتالیزوری
خـریـد محـصـول
ثبت اختراع یا انتشار مقاله

ثبت اختراع یا انتشار مقاله کدام اول باید انجام شود؟ پژوهشگران منابع مالی و غیر مالی بسیاری را صرف انجام تحقیقات و پژوهش ها میکنند و امکان دارد تعدادی از آنها تبدیل به دستاوردها و فناوری های نو گردد. محققان این نتایج را به سرعت در مقالات علمی ملی و بین المللی منتشر و به آن افتخار میکنند. اما باید مد نظر داشت، چنانچه دستاورد پژوهشی امکان تبدیل شدن به یک محصول یا فرآیند قابل استفاده و تولید در صنعت را داشته باشد، هر گونه انتشار عمومی از جمله مقاله باعث از دست رفتن شرط جدید بودن و در نتیجه عدم امکان ثبت فناوری به عنوان اختراع خواهد شد.

در نتیجه محققان و پژوهشگران باید پیش از هرگونه افشاء عمومی آن دسته از نتایج تحقیقاتی که شرایط ثبت اختراع را دارا می باشد به صورت اظهارنامه اختراع در اداره مربوطه ثبت و سپس نسبت به انتشار آنها اقدام کنند. امکان دارد مراحل ثبت اختراع چندین ماه به طول بیانجامد که انتشار مقاله (و مانند آن) پس از تاریخ ثبت اظهارنامه اختراع مشکلی را در فرآیند ثبت اختراع بوجود نمی آورد.

از آنجا که برخی دستاورد ها مانند روشهای تشخیص بیماری و نوآوری های مدیریتی قابلیت ثبت اختراع بین المللی و ملی را ندارند، محققان بدون نگرانی میتوانند انتشار در مقالات داخلی و خارجی را به عنوان اولین گزینه جهت کسب افتخار دست یابی به این قبیل پژوهشها انتخاب کنند.

برو بالا