عنوان فارسی مقاله:بررسی تصور، برداشت و ادراک مدیریت از تبلیغ سایت های شبکه اجتماعی به صورت یک شیوه مدیریت دانش در آموزش عالی
چکیده
هدف – هدف از این مقاله ارائه یک مطالعه در مورد درک و استفاده از سایت های شبکه های اجتماعی (SNS) به عنوان ابزاری برای مدیریت دانش (KM) در شرکتهای دانش بنیان است.
طرح / روش شناسی / رویکرد – از نظر رویکرد تحقیق ، پژوهش از چارچوب تفسیری بهره گرفته شده است و از یک موسسه آموزش عالی (HE) به عنوان نمونه موردی استفاده شده است که با نیاز به تولید فرایند ، به اشتراک گذاری و استفاده از دانش به صورت مبنای روزانه جهت حفظ قدرت رقابتی در نظر گرفته می شوند. مطالعه موردی با استفاده از روش تحقیق کیفی ، متشکل از مصاحبه ها و تجزیه و تحلیل روایت به عنوان ابزاری برای تجزیه و تحلیل داده ها ، مورد استفاده قرار گرفت و بدین ترتیب توصیفی از درک ، ادراک و پذیرش SNS به عنوان ابزار KM بدست آمد.
یافته ها – این مطالعه شواهدی را ارائه می دهد که حتی در HE ، آنجا که به طور کلی تصدیق می شود که نیاز به تسخیر کافی ، ذخیره ، اشتراک و انتشار دانش وجود دارد ، زیرا این می تواند به نوآوری ، خلاقیت و بهره وری بیشتر منجر شود ، شرکت کنندگان از طبیعت مشکوک بودند. از این فناوری و این واقعیت که می تواند زندگی حرفه ای و اجتماعی آنها را در هم تنیده باشد. در نتیجه ، آنها آمادگی لازم برای سرمایه گذاری در تلاش نسبتاً زیاد مورد نیاز در استفاده از SNS به عنوان یک ابزار KM را ندارند ، زیرا در تعیین ارزش افزوده نیز مشکل دارند. در نتیجه ، برای استفاده از SNS برای اهداف مدیریت دانش ، می بایست موضوعات فرهنگی ، رفتاری و سازمانی قبل از بررسی مسائل فنی مورد بررسی قرار گیرد(مدیریت تبلیغ سایت های شبکه اجتماعی).
اصالت / ارزش – مقاله بینشی در مورد مدیریت دانش و شبکه های اجتماعی در HE ارائه می دهد. این موضوع همچنین موضوع بین المللی HE را برجسته می کند.
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.