عنوان فارسی مقاله:بررسی چارچوب ارزش های رقابتی در فرهنگ تولید و سازمانی
چکیده
اعتباریابی ابزار ارزیابی فرهنگ سازمانی (OCAI) مبتنی بر یک مدل نظری است که به عنوان چارچوب ارزشهای رقابت شناخته میشود. این قالب در سازماندهی و تفسیر انواع پدیدههای سازمانی بسیار ارزشمند میباشد. در این مقاله، مشخص خواهد شد که چرا داشتن یک چارچوب بسیار مهم است و چگونه این چارچوب در ابتدا از طریق تحقیق در مورد اثربخشی سازمانی تهیه شد. ما همچنین چهار نوع فرهنگ غالب را که از چارچوب بیرون میآیند ارائه میکنیم(رقابت در فرهنگ تولید و سازمانی). این چهار نوع فرهنگ به عنوان پایه و اساس OCAI در نظر گرفته میشوند. علاوه بر این، از آنجا که فرهنگ ارزشهای اصلی، فرضیات، تفسیرها و رویکردهایی را که یک سازمان را مشخص میکند، تعریف میکند، انتظار داریم سایر ویژگیهای سازمانها نیز چهار نوع فرهنگ را منعکس کنند. ما به مثالهایی از چگونگی این مورد اشاره میکنیم. به طور خاص، ما نشان میدهیم که چارچوب ارزشهای رقابت برای شناسایی رویکردهای اصلی برای طراحی سازمان، مراحل توسعه چرخه زندگی، کیفیت سازمان، تئوریهای کارایی، نقشهای رهبری و نقشهای مدیران منابع انسانی و مهارتهای مدیریتی مفید است(رقابت در فرهنگ تولید و سازمانی).
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.