عنوان فارسی مقاله:توسعه برنامه تحصیلی محلی به عنوان نمونه سازی شی: تحلیل اجتماعی-مادی
چکیده
این مقاله به بررسی توسعه برنامه درسی محلی معلمان با تجزیه تحلیل توسعه به عنوان فرایند ساخت شی (نمونه سازی) میپردازد یک تیمی از معلمان مدرسه راهنمایی، برای توسعه یک برنامه درسی برای مدرسه، چندین سال از یک روش قوم نگاری استفاده کردند. دادهها از شش جلسه تیمی برای پایش شیوه توسعه برنامه درسی از طریق یک سری نمونههایشی در فرایند ساخت برنامه درسی تجزیه تحلیل شدند. این فرایند نیازمند اشکال مختلف تعامل معرفت شناختی است که در بحثهای فعلی معلمان و مسئولیتهای حرفهای و تخصصی آنها تأیید میشود(برنامه تحصیلی محلی نمونه سازی شی).
نکات مهم:
- معلمان برنامههای درسی محلی را با ساخت یک سری شی ها و نمونههای میانی توسعه میدهند
- این اشیای میانی بر اساس فرایند برنامه ریزی به شیوههای مهم عمل میکند
- برنامه به صورت یکشی با ارتباطات چندگانه زمانی و مکانی ظهور میکند
- کار برنامه درسی معلمان در شبکههای دانش محلی و توسعه یافته واقع شده است
- توسعه برنامه درسی محلی نیازمند مسئولیتهای معرفت شناختی است
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.