عنوان فارسی مقاله:خود مدیریتی چند سطحی در مدارس: توسعه بیشتر مدیریت مدرسه محور در هنک کنگ
چکیده
از دیدگاه نظری، مدارسی که مدیریت مبتنی بر مدرسه را اجرا میکنند بایستی بسیار کارامد و مؤثر باشند. با این حال، محققان در رابطه با این که آیا اثرات SBM منفی است یا مثبت با هم اختلاف دارند. این مقاله بیان میدارد که چگونه اجرای یک چارچوب خود مدیریتی که در آن مراکز و فعالان کلیدی اقدام به اجرای چرخههای خود مدیریتی در سطح گروه، معلم و مدرسه میکنند، میتواند موجب تسهیل خود یادگیری و توسعه مدارس، گروهها و معلمان شود. و این که چگونه عملکرد چند سطحی در مدرسه حاصل میشود. این مقاله به توصیف رویکرد مدیریت مدرسه در مدارس هنگ هنگ پرداخته و به تجزیه تحلیل توصیههای ارائه شده در سند SMT میپردازد. این مقاله دستور العمل هایی را برای توسعه آینده مدیریت مبتنی بر مدرسه در هنک کنگ ارائه میکند. سپس این مقاله دستورالعملهایی برای توسعه آینده مدیریت مدرسه محور در هنک کنگ ارائه میکند: -۱ تاکید بر طرحها و ابتکارات انسانی، ۲-معرفی خود مدیریت چند سطحی ۳- حفظ شیوههای پایدار و دائمی در همه سطوح و ۴- تقویت توسعه و خود مدیریت دانش اموزان.
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.