رویکردهای بازاریابی سبز و تأثیر آنها بر قصدخرید سبز: نقش واسطه‌ای تصویر برند سبز و باورهای مصرف کننده نسبت به محیط زیست

نوع فایل : word

تعداد صفحات ترجمه تایپ شده با فرمت ورد با قابلیت ویرایش : 33

تعداد کلمات : 11000

مجله : sustainability(MDPI)

انتشار : 2022

ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است

درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است

منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است

کیفیت ترجمه : طلایی

فونت ترجمه : Bنازنین 12

تاریخ انتشار
2 جولای 2024
دسته بندی
تعداد بازدیدها
5392 بازدید
120,000 تومان

عنوان فارسی مقاله:رویکردهای بازاریابی سبز و تأثیر آنها بر قصد خرید سبز: نقش واسطه‌ای تصویر برند سبز و باورهای مصرف کننده نسبت به محیط زیست

 چکیده

 امروزه، مشتریان کسب‌وکارها را چیزی فراتر از سودجویان می‌دانند، بلکه آن‌ها را سازمان‌هایی می‌دانند که نگران رفاه جوامع خود هستند. بنابراین، کسب‌وکارها با اجرای تاکتیک‌های بازاریابی سبز برای تشویق مصرف‌کنندگان به خرید کالاهای سبز، پایداری را به تمرکز اصلی تبدیل کرده‌اند. قصد خرید محصولات سبز در رابطه با عواملی مانند برچسب‌گذاری زیست محیطی، بسته‌بندی سبز و برندسازی و محصولات سبز، حق بیمه و قیمت‌گذاری مورد بررسی قرار گرفت. این مطالعه مدلی را تحلیل می‌کند که تکنیک‌های بازاریابی سبز را بر اساس پاسخ‌های ۴۵۰ نفر به یک نظرسنجی ترکیب می‌کند. علاوه بر این، این مقاله به بررسی اثر تعدیل‌کننده تصویر برند سبز و دیدگاه‌های مشتری بر محیط پیرامون ارتباط بین بازاریابی سبز و قصد خرید سبز می‌پردازد. چارچوب این مطالعه با استفاده از مدل سازی معادلات ساختاری (SEM) تأیید شده است. یافته‌های این مطالعه نشان می‌دهد که روش‌های بازاریابی سبز به‌طور معناداری و مثبت بر قصد مشتریان برای خرید سازگار با محیط‌زیست تأثیر می‌گذارد. وقتی به ضریب مسیر بین تکنیک‌های بازاریابی سبز و اهداف خرید سبز نگاه می‌کنیم، متوجه شدیم که تصویر برند سبز و نگرش‌های محیطی مشتری به طور معنی داری این رابطه را تعدیل می‌کند. این مطالعه به شرکت‌ها و دولت‌های منطقه‌ای و بین‌المللی اطلاعاتی در مورد چگونگی افزایش قصد مصرف‌کنندگان برای خرید سبز ارائه می‌دهد. یافته‌های مهم این مطالعه از رفتار اجتماعی مطلوب نسبت به بازاریابی سبز حمایت می‌کند. در راستای بررسی اهداف خرید سبز مصرف کنندگان، این تحقیق بر اهمیت و کارکرد تصویر برند سبز و نگرش مشتری نسبت به محیط زیست تاکید کرد. بسته بندی اقلام باید سازگار با محیط زیست باشد و از بسته بندی بیش از حد کاغذ و پلاستیک جلوگیری کند. شرکت‌ها باید از ویژگی‌های محیطی محصولات خود برای اهداف برندسازی استفاده کنند.

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

Title: Green Marketing Approaches and Their Impact on Green Purchase Intentions: Mediating Role of Green Brand Image and Consumer Beliefs towards the Environment

Abstract

 Today, customers see businesses as more than just profit seekers, they see them as organizations that are concerned about the well-being of their societies. Therefore, businesses have made sustainability a primary focus by implementing green marketing tactics to encourage consumers to buy green goods. The intention to buy green products was examined in relation to factors such as eco-labelling, green packaging and branding, and green products, premium, and pricing. This study analyses a model that incorporates green marketing techniques based on the responses of 450 people to a survey. In addition, the paper investigates the moderating effect of green brand image and customer views on the environment on the link between green marketing and green purchase intentions. This study’s framework is confirmed by using structural equation modelling (SEM). The findings of this study show that green marketing methods significantly and positively affect customers’ intentions to make environmentally friendly purchases. When looking at the path coefficient between green marketing techniques and green purchase intents, we discovered that green brand image and customer environmental attitudes considerably moderated this relationship. This study provides regional and international enterprises and governments with information on how to enhance consumers’ intentions to make green purchases. Significant findings from this study support favourable social behaviour toward green marketing. Towards the examination of the consumers’ green purchasing intents, this research underlined the importance and function of green brand image and customer attitudes regarding the environment. The packing of the items should be eco-friendly and prevent excessive paper and plastic packaging. Companies should leverage the environmental features of their products for branding purposes.