مدیریت زنجیره تأمین دیجیتال با بلاک چین: شیوه‌ای برای کسب و کار پایدار

نوع فایل : word

تعداد صفحات ترجمه تایپ شده با فرمت ورد با قابلیت ویرایش : 30

تعداد کلمات : 10000

مجله : Journal of Risk and Financial Management

انتشار : 2023

ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است

درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است

منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است

کیفیت ترجمه : طلایی

فونت ترجمه : Bنازنین 12

تاریخ انتشار
3 آگوست 2023
دسته بندی
تعداد بازدیدها
2765 بازدید
69,000 تومان

عنوان فارسی مقاله:مدیریت زنجیره تأمین دیجیتال با بلاک چین: شیوه‌ای برای کسب و کار پایدار

 چکیده

 هدف این مقاله کمک به درک حرکت از مدیریت سنتی زنجیره تأمین به سوی مدیریت زنجیره تأمین دیجیتال است. هدف آن تقویت مفهوم مدیریت زنجیره تأمین دیجیتال با فناوری بلاک چین و ایجاد یک بررسی منابع گسترده برای کمک به فرمول بندی شکاف‌ها و کشف متغیرهایی است که به کارایی زنجیره تأمین دیجیتال مبتنی بر بلاک چین کمک می‌کند. علاوه بر این، این مقاله با هدف اعتبارسنجی تأثیر پارامترهای مشخص شده که منجر به حفظ مشتری و رهبری بازار برای یک سازمان می‌شود، است. فناوری‌های دیجیتالی مانند اینترنت اشیا، بلاک چین و غیره، روش‌های سنتی انجام کسب‌وکار را مختل می‌کنند و ارزش‌های پیشنهادی برای مشتریان ایجاد می‌کنند. مدیریت زنجیره تأمین یک فرآیند تجاری کلیدی برای یک سازمان است که به آنها کمک می‌کند تا در بازار رقابت کنند. سازمان‌ها رقابت را نه به‌عنوان برندهای منفرد، بلکه به‌عنوان زنجیره‌های تأمین مد نظر قرار داده‌اند. مدیریت زنجیره تأمین دیجیتال، اجرای فناوری‌های دیجیتال برای جمع‌آوری داده‌های مشتری در هر تعامل برای ایجاد استراتژی‌های تعامل با مشتری است. این مقاله یک تجزیه و تحلیل تجربی از پارامترهای مؤثر بر زنجیره تأمین دیجیتال تقویت‌شده با بلاک چین را ارائه می‌کند که منجر به حفظ مشتری و رهبری بازار می‌شود و نشان می‌دهد که چگونه از طریق زنجیره تأمین دیجیتال مبتنی بر بلاک چین، به هدف تجاری بودن یک سازمان مشتری محور با داده‌های مشتری تولید شده در هر تعامل، می‌توان دست یافت.

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

Title: Blockchain-Augmented Digital Supply Chain Management: A Way to Sustainable Business

Abstract

 The objective of this article is to assist the reader in understanding the journey from traditional Supply Chain Management to Digital Supply Chain Management. It aims to augment the concept of Digital Supply Chain Management with blockchain technology and create an extensive literature review to assist in formulating the gaps and discovering the variables that contribute towards the efficiency of a Blockchain-Based Digital Supply Chain. Moreover, this article aims to validate the impact of specified parameters resulting in customer retention and market leadership for an organization. Digital technologies such as the Internet of Things, blockchain, etc., are disrupting the traditional ways of doing business and creating value propositions for customers. Supply Chain Management is a key business process for an organization that helps them compete in the market. Organizations have seized competition not as individual brands but as supply chains. Digital Supply Chain Management is the implementation of digital technologies to capture customer data at every interaction to create customer engagement strategies. This article provides an empirical analysis of parameters influencing a Blockchain-Augmented Digital Supply Chain resulting in customer retention and market leadership and shows how, through a Blockchain-Based Digital Supply Chain, the business objective of being a customer-centric organization is assisted with the customer data generated at each interaction that is enabled.