عنوان فارسی مقاله:مدیریت زنجیره تأمین دیجیتال با بلاک چین: شیوهای برای کسب و کار پایدار
چکیده
هدف این مقاله کمک به درک حرکت از مدیریت سنتی زنجیره تأمین به سوی مدیریت زنجیره تأمین دیجیتال است. هدف آن تقویت مفهوم مدیریت زنجیره تأمین دیجیتال با فناوری بلاک چین و ایجاد یک بررسی منابع گسترده برای کمک به فرمول بندی شکافها و کشف متغیرهایی است که به کارایی زنجیره تأمین دیجیتال مبتنی بر بلاک چین کمک میکند. علاوه بر این، این مقاله با هدف اعتبارسنجی تأثیر پارامترهای مشخص شده که منجر به حفظ مشتری و رهبری بازار برای یک سازمان میشود، است. فناوریهای دیجیتالی مانند اینترنت اشیا، بلاک چین و غیره، روشهای سنتی انجام کسبوکار را مختل میکنند و ارزشهای پیشنهادی برای مشتریان ایجاد میکنند. مدیریت زنجیره تأمین یک فرآیند تجاری کلیدی برای یک سازمان است که به آنها کمک میکند تا در بازار رقابت کنند. سازمانها رقابت را نه بهعنوان برندهای منفرد، بلکه بهعنوان زنجیرههای تأمین مد نظر قرار دادهاند. مدیریت زنجیره تأمین دیجیتال، اجرای فناوریهای دیجیتال برای جمعآوری دادههای مشتری در هر تعامل برای ایجاد استراتژیهای تعامل با مشتری است. این مقاله یک تجزیه و تحلیل تجربی از پارامترهای مؤثر بر زنجیره تأمین دیجیتال تقویتشده با بلاک چین را ارائه میکند که منجر به حفظ مشتری و رهبری بازار میشود و نشان میدهد که چگونه از طریق زنجیره تأمین دیجیتال مبتنی بر بلاک چین، به هدف تجاری بودن یک سازمان مشتری محور با دادههای مشتری تولید شده در هر تعامل، میتوان دست یافت.
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.