عنوان فارسی مقاله:هوش مصنوعی و استراتژی کسب و کار به سمت تحول دیجیتال: دستور کار تحقیقاتی
چکیده
در دهه گذشته، مطالعات و کسبوکارهای کنونی توجه را به ابزارهای هوش مصنوعی (AI) و بهویژه به پیشرفتهای تکنیکهای یادگیری ماشین جلب کردهاند. با این وجود، در حالی که فناوری هوش مصنوعی پتانسیل زیادی برای حل مشکلات ارائه میدهد، چالشها همچنان در اجرای عملی و عدم تخصص در استفاده استراتژیک از هوش مصنوعی برای ایجاد ارزش تجاری نقش دارند. هدف این مقاله پیادهسازی یک مرور منابع سیستماتیک برای تحلیل همگرایی هوش مصنوعی و استراتژی شرکت و توسعه یک مدل نظری است که موضوعات را بر اساس تحقیقات موجود در این زمینه ترکیب میکند. هشتاد و یک مقاله بررسی شده بر اساس روش تحقیق از وبستر و واتسون (۲۰۰۲) مورد بحث قرار گرفت. علاوه بر شکافها در تحقیقات آینده، یک مدل نظری ایجاد شده است که در مورد چهار منبع ایجاد ارزش بحث میکند: هوش مصنوعی و یادگیری ماشینی در سازمانها. همسویی ابزارهای هوش مصنوعی و فناوری اطلاعات (IT) با استراتژی سازمانی؛ هوش مصنوعی، مدیریت دانش و فرآیند تصمیم گیری؛ و هوش مصنوعی، نوآوری و ارزش خدمات. این نتایج به دیدگاههای نظری و مدیریتی، با امکانات گسترده برای ایجاد روشها و انواع شیوههای مدیریتی جدید منجر میشود.
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.