تأثیر تعامل مشتری بر وفاداری به برند: نقش‌های میانجی دلبستگی به برند و اعتماد مشتری

نوع فایل : word

تعداد صفحات ترجمه تایپ شده با فرمت ورد با قابلیت ویرایش : 23

تعداد کلمات : 6300

مجله : JURNAL MULTIDISIPLIN MADANI (MUDIMA)

انتشار : 2023

ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است

درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است

منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است

کیفیت ترجمه : طلایی

فونت ترجمه : Bنازنین 12

تاریخ انتشار
6 جولای 2023
دسته بندی
تعداد بازدیدها
2640 بازدید
68,000 تومان

عنوان فارسی مقاله:تأثیر تعامل مشتری بر وفاداری به برند: نقش‌های میانجی دلبستگی به برند و اعتماد مشتری

 چکیده

 این مطالعه تأثیر عشق به برند و تجربه برند را بر تعامل مشتری و سپس تأثیر تعامل مشتری بر وفاداری به برند را به طور مستقیم یا با واسطه دلبستگی به برند و اعتماد مشتری در مارک‌های صنعت آرایشی در اندونزی بررسی می‌کند. این تحقیق در سال ۲۰۲۲ با مشارکت ۲۰۲ پاسخ دهنده با استفاده از اینستاگرام که زنان نسل هزاره در اندونزی هستند، انجام شد. تحقیق کمی با استفاده از روش مدل معادلات ساختاری (SEM) با تحلیل داده‌ها با استفاده از SmartPLS انجام شد. برخی از یافته‌های این مطالعه این است که عشق به برند و تجربه برند به طور غیرمستقیم بر وفاداری به برند با واسطه دلبستگی به برند و اعتماد مشتری تأثیر می‌گذارد. در همین حال، تعامل مشتری تأثیر مستقیمی بر افزایش وفاداری به برند ندارد. پیامدهای مدیریتی این تحقیق برای دست اندرکاران و محققین صنعت، ایجاد عشق قوی به برند است و تجربه برند قادر به ایجاد تعامل با مشتری خواهد بود، سپس وفاداری به برند مشتری زمانی که برند بتواند تعامل مشتری را تقویت کند که سپس دلبستگی به برند و اعتماد مشتری ایجاد می‌کند بیشتر خواهد شد

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

Title: The Impact of Customer Engagement on Brand Loyalty: The Mediation Roles of Brand Attachment and Customer Trust

Abstract

 This study explores the influence of brand love and brand experience on customer engagement and then the influence of customer engagement on brand loyalty directly or mediated by brand attachment and customer trust in cosmetic industry brands in Indonesia. This research was conducted in 2022 by involving 202 respondents using Instagram who is women of the millennial generation in Indonesia. Quantitative research using the Structural Equation Model (SEM) method with data analysis using SmartPLS. Some of the findings in this study are that brand love and brand experience indirectly affect brand loyalty mediated by brand attachment and customer trust. Meanwhile, customer engagement does not have a direct influence on increasing brand loyalty directly. The managerial implications of this research for industry practitioners and researchers are to build strong brand love, and brand experience will be able to create customer engagement, then loyalty to the customer's brand will be higher when the brand can strengthen customer engagement which then creates brand attachment and customer trust