عنوان فارسی مقاله:تأثیر تعامل مشتری بر وفاداری به برند: نقشهای میانجی دلبستگی به برند و اعتماد مشتری
چکیده
این مطالعه تأثیر عشق به برند و تجربه برند را بر تعامل مشتری و سپس تأثیر تعامل مشتری بر وفاداری به برند را به طور مستقیم یا با واسطه دلبستگی به برند و اعتماد مشتری در مارکهای صنعت آرایشی در اندونزی بررسی میکند. این تحقیق در سال ۲۰۲۲ با مشارکت ۲۰۲ پاسخ دهنده با استفاده از اینستاگرام که زنان نسل هزاره در اندونزی هستند، انجام شد. تحقیق کمی با استفاده از روش مدل معادلات ساختاری (SEM) با تحلیل دادهها با استفاده از SmartPLS انجام شد. برخی از یافتههای این مطالعه این است که عشق به برند و تجربه برند به طور غیرمستقیم بر وفاداری به برند با واسطه دلبستگی به برند و اعتماد مشتری تأثیر میگذارد. در همین حال، تعامل مشتری تأثیر مستقیمی بر افزایش وفاداری به برند ندارد. پیامدهای مدیریتی این تحقیق برای دست اندرکاران و محققین صنعت، ایجاد عشق قوی به برند است و تجربه برند قادر به ایجاد تعامل با مشتری خواهد بود، سپس وفاداری به برند مشتری زمانی که برند بتواند تعامل مشتری را تقویت کند که سپس دلبستگی به برند و اعتماد مشتری ایجاد میکند بیشتر خواهد شد
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.