light box
امتیاز 2.65 تأثیر ارزش ویژه برند در پاسخگویی به مشتریان صنعت بیمه ایران">

نوع فایل : word
تعداد صفحات : 20
تعداد کلمات : 6800
مجله : Resistive economy
انتشار : 2016
ترجمه ی متون جدول : ترجمه شده است
درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است
منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است
کیفیت ترجمه : طلایی
فونت ترجمه : ب نازنین 12
دسته بندی :
برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

 عنوان فارسی مقاله:تأثیر ارزش ویژه برند در پاسخگویی به مشتریان صنعت بیمه (مطالعه موردی بیمه آتش سوزی شرکت بیمه ایران)

 چکیده

چکیده: هدف اصلی از این مطالعه آزمایش یک مدل مفهومی از ارزش ویژه ی برند است. این مطالعه با هدف بررسی عوامل تعیین کننده ارزش سهام تجاری بر اساس درک مشتری از خدمات شرکت بیمه ایران انجام شده است. از این رو ، این تحقیق سعی دارد تا تأثیر ارزش ویژه برند را در پاسخ مشتریان بررسی کند. داده ها با استفاده از پرسشنامه جمع آوري و با استفاده از مدل هاي معادلات ساختاري با استفاده از نرم افزار SPSS 18 و LIZREL 8.5 تحليل شد. جمعیت مشتری شرکت بیمه ایران بودند که در دوره تحقیق بیمه آتش سوزی خود را خریداری می کردند(تأثیر ارزش ویژه برند درصنعت بیمه). نمونه ای از ۳۸۴ گردشگر با روش نمونه گیری آسان انتخاب شد. مدل سازی معادلات ساختاری حاکی از آن است که آگاهی از برند تأثیر مثبت و معنی داری بر کیفیت درک شده و پیوندهای تجاری دارد. همچنین کیفیت درک شده و ارتباط برندها بر وفاداری به برند و ارزش سهام برند تأثیر معنی داری داشته است. ارزش سهام برند همچنین در ترجیح برند ، افزایش برند ، حق بیمه قیمت و قصد خرید تأثیر بسزایی دارد.

TITLE: The Influence of Brand Equity on Insurance Industry Customer Responses (A Case Study of Fire Insurance the Iran Insurance Company in Tehran)

Abstract

The main objective of this study is to experimentally test a conceptual model of brand equity. This study attempts to verify the determinants of brand equity of services based on customers' perception of Iran Insurance Company services. Hence, this research attempts to investigate the influence of brand equity on customers' responses. Data was collected by a questionnaire and was analyzed by structural equation modeling using SPSS 18 and LIZREL 8.5. Population was customers of Iran Insurance Company who purchase its fire insurance during the period of research. A sample of 384 tourists was selected by convenience sampling approach. Structural equation modeling indicated that brand awareness has a positive and significant influence on perceived quality and brand associations. Perceived quality and brand associations had also significant influence on brand loyalty and brand equity. Brand equity has also significant influence on brand preference, brand extension, price premium, and purchase intention.

 

    ثبت دیدگاه

      • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
      • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
      • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

    محصولات مشابه
    برآورد بحران نقدینگی ناشی از Covid-19: سیاست و شواهد جهانی
    خـریـد محـصـول
    گزارش ارزش و عملکرد شرکت
    خـریـد محـصـول
    اضطراب و افسردگی در والدین کودکانی که با آترزی مری متولد شده اند
    خـریـد محـصـول
    چگونه ارتباطات سیاسی شرکت بر گزارش دهی مالی اثر دارد؟ مرور منابع
    خـریـد محـصـول
    تحقیق در مورد استانداردهای بین المللی حسابرسی: مرور منابع و فرصت ها برای تحقیقات آینده
    خـریـد محـصـول
    پاسخ آنتی بادی به SARS-CoV-2 در افراد مبتلا به HIV
    خـریـد محـصـول
    آنوسمی و نوروپاتی مجرای بویایی در بیماران COVID-19
    خـریـد محـصـول
    مدیریت عملی بیماری دیورتیکول روده بزرگ در شرایط سرکوب سیستم ایمنی
    خـریـد محـصـول
    تنهایی، انزوای اجتماعی و تفاوت آنها: یک مطالعه تشخیصی در اختلال افسردگی مداوم
    خـریـد محـصـول
    افت فشار و ماندگی با جریان گاز-مایع در لوله عمودی
    خـریـد محـصـول
    ثبت اختراع یا انتشار مقاله

    در اولین مرحله از شروع یک تحقیق جدید نیاز است منابع مختلفی جستجو شود تا جدید بودن ایده مورد بررسی قرار گیرد. یکی از بهترین منابع جهت جستجو، لیست اختراع های ثبت شده است. پایگاه های جستجوی پتنت به محقق کمک میکند پیشینه تحقیق خود را مورد بررسی قرار دهد تا مطمئن شود کار تکراری انجام نمیدهد. لیست اختراعات ثبت شده در اداره ثبت اختراعات ایران دارای طبقه بندی های متفاوتی است. در طبقه بندی بین المللی B که شامل اختراعات حوزه نیاز ها بشری شامل عملیات اجرایی، حمل و نقل شامل: کشتیرانی، ترابری و دیگر موارد را میتوانید در پایگاه جستجوی دارایی های فکری دارکوب مشاهده کنید.

    ثبت اختراع یا انتشار مقاله کدام اول باید انجام شود؟ پژوهشگران منابع مالی و غیر مالی بسیاری را صرف انجام تحقیقات و پژوهش ها میکنند و امکان دارد تعدادی از آنها تبدیل به دستاوردها و فناوری های نو گردد. محققان این نتایج را به سرعت در مقالات علمی ملی و بین المللی منتشر و به آن افتخار میکنند. اما باید مد نظر داشت، چنانچه دستاورد پژوهشی امکان تبدیل شدن به یک محصول یا فرآیند قابل استفاده و تولید در صنعت را داشته باشد، هر گونه انتشار عمومی از جمله مقاله باعث از دست رفتن شرط جدید بودن و در نتیجه عدم امکان ثبت فناوری به عنوان اختراع خواهد شد.

    در نتیجه محققان و پژوهشگران باید پیش از هرگونه افشاء عمومی آن دسته از نتایج تحقیقاتی که شرایط ثبت اختراع را دارا می باشد به صورت اظهارنامه اختراع در اداره مربوطه ثبت و سپس نسبت به انتشار آنها اقدام کنند. امکان دارد مراحل ثبت اختراع چندین ماه به طول بیانجامد که انتشار مقاله (و مانند آن) پس از تاریخ ثبت اظهارنامه اختراع مشکلی را در فرآیند ثبت اختراع بوجود نمی آورد.

    از آنجا که برخی دستاورد ها مانند روشهای تشخیص بیماری و نوآوری های مدیریتی قابلیت ثبت اختراع بین المللی و ملی را ندارند، محققان بدون نگرانی میتوانند انتشار در مقالات داخلی و خارجی را به عنوان اولین گزینه جهت کسب افتخار دست یابی به این قبیل پژوهشها انتخاب کنند.

     
    برو بالا