عنوان فارسی مقاله:مدیریت آموزش آنلاین: یک تحلیل چند متغیره از دیدگاهها و چالشهای دانشجویان در طول کلاسهای آنلاین
چکیده
هدف پژوهش حاضر یافتن راهحلهایی برای مدیریت بهتر آموزش آنلاین، با شروع از دیدگاه دانشآموزان با توجه به چالشهایی است که در دو سال گذشته که دورههای آنلاین در طول همهگیری COVID-19 تحمیل شدهاند، با آنها مواجه شدهاند. روش تحقیق مورد استفاده ما، مدلسازی معادلات ساختاری حداقل مربعات جزئی بر اساس دادههای جمعآوریشده با استفاده از نظرسنجی در بین دانشجویان دانشگاههای رومانی بود. نواوری مطالعه ما شامل مدل پیشنهادی است که دارای پنج متغیر است: مشکلات ارتباطی ویژه آموزش آنلاین، مهارت اساتید در برگزاری کلاسهای آنلاین، کیفیت آموزش آنلاین، استرس احساس شده توسط دانشجویان در طول آموزش آنلاین، و الزامات فنی. آموزش آنلاین نتایج نشان داد که علیرغم چالشهای موجود در کلاسهای آنلاین، دانشآموزان از آموزش باکیفیت بهره میبردند زیرا از حمایت اساتید خود، تمام منابع آموزشی مورد نیاز، دستگاه و اتصال به اینترنت بسیار خوب برخوردار بودند. این یافتهها برای مدیران سیستم آموزش عالی برای ایجاد استراتژیهای آموزشی بهتر برای ارضای نیازهای آموزشی دانشجویان در عصر دیجیتال مفید است.
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.