مدیریت آموزش آنلاین: یک تحلیل چند متغیره از دیدگاه‌ها و چالش‌های دانشجویان در طول کلاس‌های آنلاین

نوع فایل : word

تعداد صفحات ترجمه تایپ شده با فرمت ورد با قابلیت ویرایش : 29

تعداد کلمات : 6300

مجله : electronics(MDPI)

انتشار : 2023

ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است

درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است

منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است

کیفیت ترجمه : طلایی

فونت ترجمه : Bنازنین 12

تاریخ انتشار
10 دسامبر 2023
دسته بندی
تعداد بازدیدها
3624 بازدید
98,000 تومان

عنوان فارسی مقاله:مدیریت آموزش آنلاین: یک تحلیل چند متغیره از دیدگاه‌ها و چالش‌های دانشجویان در طول کلاس‌های آنلاین

 چکیده

 هدف پژوهش حاضر یافتن راه‌حل‌هایی برای مدیریت بهتر آموزش آنلاین، با شروع از دیدگاه دانش‌آموزان با توجه به چالش‌هایی است که در دو سال گذشته که دوره‌های آنلاین در طول همه‌گیری COVID-19 تحمیل شده‌اند، با آن‌ها مواجه شده‌اند. روش تحقیق مورد استفاده ما، مدل‌سازی معادلات ساختاری حداقل مربعات جزئی بر اساس داده‌های جمع‌آوری‌شده با استفاده از نظرسنجی در بین دانشجویان دانشگاه‌های رومانی بود. نواوری مطالعه ما شامل مدل پیشنهادی است که دارای پنج متغیر است: مشکلات ارتباطی ویژه آموزش آنلاین، مهارت اساتید در برگزاری کلاس‌های آنلاین، کیفیت آموزش آنلاین، استرس احساس شده توسط دانشجویان در طول آموزش آنلاین، و الزامات فنی. آموزش آنلاین نتایج نشان داد که علی‌رغم چالش‌های موجود در کلاس‌های آنلاین، دانش‌آموزان از آموزش باکیفیت بهره می‌بردند زیرا از حمایت اساتید خود، تمام منابع آموزشی مورد نیاز، دستگاه و اتصال به اینترنت بسیار خوب برخوردار بودند. این یافته‌ها برای مدیران سیستم آموزش عالی برای ایجاد استراتژی‌های آموزشی بهتر برای ارضای نیازهای آموزشی دانشجویان در عصر دیجیتال مفید است.

 

 

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

Title: Online Education Management: A Multivariate Analysis of Students’ Perspectives and Challenges during Online Classes

Abstract

 The aim of the present study is to find solutions for better management of online education, starting from students’ perspectives regarding the challenges they encountered in the last two years when online courses were imposed during the COVID-19 pandemic. The research methodology we used was partial least squares structural equation modelling based on data collected by applying a survey among students in Romanian universities. The novelty of our study consists in the proposed model, which has five variables: communication problems specific to online education, professors’ skill in conducting online classes, the quality of online education, the stress felt by students during online education, and the technical requirements of online education. The results revealed that despite challenges during online classes students benefited from a high-quality education because they had the support of their professors, all the educational resources that they needed, a device to connect from, and a very good internet connection. These findings are helpful for managers in the higher education system to create better educational strategies meant to satisfy the educational needs of students in the digital age.